Przetarg 7458261 - Wybudowanie spójnej sieci dróg rowerowych w mieście...

   
Analizuj Zamówienie 7458261 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-30
przedmiot ogłoszenia
Wybudowanie spójnej sieci dróg rowerowych w mieście Białogard poprzez modyfikację, przebudowę, budowę infrastruktury drogowej i pi
eszej miasta Białogard dla potrzeb ruchu rowerzystów oraz wykonanie robót budowlanych powiązanych z budową sieci dróg rowerowych i koniecznych do wykonania w związku z realizacją Projektu pn. „Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej na terenie Koszalińsko–Kołobrzesko– Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę dróg dla rowerów na terenie miasta Białogard”
Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2020

2.1 Zamówienie dotyczy przerwanych, niezakończonych z powodu odstąpienia od umowy robót budowlanych związanych z wykonaniem spójnej sieci dróg rowerowych w mieście Białogard poprzez modyfikację, przebudowę, budowę infrastruktury drogowej i pieszej miasta Białogard dla potrzeb ruchu rowerzystów oraz robót powiązanych z realizacją budowy sieci dróg rowerowych i koniecznych do wykonania w związku z realizacją Projektu pn. „Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej na terenie Koszalińsko – Kołobrzesko -Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę dróg dla rowerów na terenie miasta Białogard” nr RPZP.02.03.00-32-0001/17-00.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna. Działanie 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego nie dotyczy robót określonych w pkt 2.3. i 2.6.2
2.2 Przedmiotem zamówienia w zakresie pozostałej po odstąpieniu od umowy części zadania pn. Zaprojektowanie i wybudowanie spójnej sieci dróg rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą poprzez modyfikację, przebudowę i budowę infrastruktury drogowej i pieszej miasta Białogard dla potrzeb ruchu rowerzystów oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją jest:
2.2.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu części sieci dróg rowerowych na podstawie opracowanej dokumentacji i dokonanych zgłoszeń oraz pozwoleń na budowę w ulicach Nadbrzeżnej, Płowieckiej, Batalionów Chłopskich, 1 Maja, Magazynowej, Drzymały, Koszalińskiej, Grunwaldzkiej, Piłsudskiego, Zwycięstwa, Szosy Połczyńskiej, Kołobrzeskiej, Kopernika, na terenie Miasta Białogard.
2.2.2 Wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu przerwanej przebudowy ulicy Wojska Polskiego – oznakowanie pionowe i poziome na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz zgłoszenia.
2.2.3 Wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu przerwanej przebudowy ulicy Lutyków na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i zgłoszenia – zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.

2.3 Przedmiotem zamówienia w zakresie robót powiązanych z robotami, o których mowa w pkt 2.2 jest:
2.3.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie, korekcie niwelety, odcinka starej istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Lutyków.
2.3.2 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie całego odcinka z prawej strony drogi krawężników na nowe, frezowanie całej nawierzchni drogi z asfaltu, wykonanie nowej warstwy asfaltu w ulicy Nadbrzeżnej i Płowieckiej.
2.3.3 Wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji mostku (malowanie, wymiana desek nawierzchniowych) na drodze rowerowej od ul. Płowieckiej do Ronda Berki.
2.3.4 Zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia lub dokonanie zgłoszenia i wybudowanie oświetlenia zewnętrznego oraz kanału technologicznego w ulicy Lutyków.
2.3.5 Zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia lub dokonanie zgłoszenia i wybudowanie oświetlenia zewnętrznego na odcinku od przejazdu PKP do skrzyżowania z ulicą Koszalińską.
2.4 Budowa sieci dróg rowerowych w mieście Białogard jest realizowana w ramach Projektu pod nazwą „Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej na terenie Koszalińsko–Kołobrzesko– Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę dróg dla rowerów na terenie miasta Białogard”. Przedmiot zamówienia dotyczący budowy sieci dróg rowerowych jest częścią Projektu realizowaną w formule zaprojektuj i wybuduj, która została zrealizowana w zakresie wykonania dokumentacji oraz części robót budowlanych.
2.5 Dodatkowo, ze względów uzasadnionych technicznie, zakres niniejszego zamówienia publicznego poszerzony został o roboty budowlane wymienione w ust. 2.3 pkt 2.3.1 do 2.3.5.

2.6. Niniejsze zamówienie publiczne obejmuje:
2.6.1 W ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wykonanie spójnej sieci dróg rowerowych - branżę drogową:
2.6.1.1. roboty pomiarowe, przygotowawcze,
2.6.1.2. roboty rozbiórkowe i demontażowe – rozbiórka ciągów komunikacyjnych o nawierzchni bitumicznej, z betonowej kostki brukowej, kostki brukowej kamiennej, wraz z podbudową,
2.6.1.3. wywóz materiału rozbiórkowego na bazę lub na wysypisko i utylizacja we własnym zakresie,
2.6.1.4. roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie nasypów pod drogi rowerowe, podjazdy i schody,
2.6.1.5. wykonanie podbudowy – warstwy konstrukcyjne z mrozoodpornej mieszanki związanej oraz nie związanej, wykonanie warstwy odsączającej z pospółki pod chodniki, zjazdy i jezdnię z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kamienia łamanego pod chodniki, zjazdy i jezdnię,
2.6.1.6. roboty konstrukcyjne – wykonanie barier spowalniających na przejeździe kolejowym, kładki o konstrukcji metalowo drewnianej 50 m, ścianek oporowych wraz z przebudową schodów, przesunięcia barier ochronnych, parkingów typu Bike&Ride oraz samoobsługowych stacji naprawczych,
2.6.1.7. roboty krawężnikowe – wykonanie ław betonowych zwykłych pod krawężniki, ław betonowych z oporem pod obrzeża, wykonanie oporników, obrzeży betonowych, krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej i obrzeży na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,
2.6.1.8. roboty nawierzchniowe – wykonanie nawierzchni z bezfazowej kostki betonowej, nawierzchni bitumicznej,
2.6.1.9. oznakowanie poziome – malowanie trasy ścieżek na nawierzchni bitumicznej, z kostki brukowej betonowej, malowanie oznakowania poziomego na drogach rowerowych, przejazdów przez drogi kołowe wg. stałej organizacji ruchu,
2.6.1.10. oznakowanie pionowe – wykonanie i zamontowanie na słupach oznakowania pionowego dróg rowerowych, przejazdów przez drogi kołowe wg. projektu stałej organizacji ruchu,
2.6.1.11. regulacja włazów, wpustów i studzienek,
2.6.1.12. zagospodarowanie terenu oraz terenu przyległego wraz z wycinką i nasadzeniami drzew, zieleni niskiej, obsianie i pielęgnacja trawników.
Szczegółowy zakres prac i robót budowlanych zawiera dokumentacja budowlana wykonana na podstawie założeń oraz rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym przez Wykonawcę MAT-BUD Mateusz Krystian Symoczko Łęczno 69, 78-200 Białogard oraz podwykonawców:
Pracownia Projektowa i Nadzory EBE Edyta Dombrowska ul. Noskowskiego 10, 78-200 Białogard,
DROMAG Magdalena Młynarczyk ul. Bałtycka 28, 76-039 Stare Bielice.

2.6.2 W ramach robót powiązanych z siecią dróg rowerowych:
2.6.2.1 Branża drogowa:
roboty pomiarowe, przygotowawcze,
roboty rozbiórkowe i demontażowe – rozbiórka elementów nawierzchni drogowej, krawężników, betonowych ław krawężnikowych, krawężników na podsypce piaskowej, rozbiórka (frezowanie) nawierzchni bitumicznej w ulicach Nadbrzeżnej i Płowieckiej, demontaż drewnianych nawierzchni mostu na drodze rowerowej od ul. Płowieckiej do ronda ks, Cz. Berki,
wywóz destruktu i jego utylizacja,
wywóz materiału rozbiórkowego nadającego się do ponownego wbudowania na bazę do 5 km,
roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod ławy krawężnikowe, w ulicach Nadbrzeżnej i Płowieckiej,
roboty krawężnikowe – wykonanie ławy krawężnikowej zwykłej i z oporem, ułożenie krawężników w ulicach Nadbrzeżnej i Płowieckiej,
roboty nawierzchniowe – wykonanie nawierzchni z desek drewnianych na moście, wykonanie nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni w ulicach Nadbrzeżnej i Płowieckiej,
regulacja włazów, wpustów i studzienek.
2.6.2.2 Branża sanitarna:
roboty pomiarowe, przygotowawcze,
roboty ziemne – wykopy pod kanały z rur PCV oraz studnie kanalizacyjne z umocnieniem ścian pionowych w wykopach i odwodnieniem zestawem igłofiltrów, wywóz urobku do 5 km, wykonanie podłoży z materiałów sypkich pod kanały i studnie kanalizacyjne, wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
roboty rozbiórkowe – demontaż starych betonowych ulicznych studzienek ściekowych z osadnikiem, demontaż rurociągu z rur PCV do ponownego wbudowania, Wywóz gruzu z terenu rozbiórki do 5 km z utylizacją we własnym zakresie,
roboty naprawcze – uzupełnienie niezbrojonych ścian, ław i stóp fundamentowych z betonu monolitycznego (naprawa kinety), naprawa części betonowej studzienki ściekowej, wymiana kratki ściekowej, demontaż i montaż klamr włazowych typowych,
roboty montażowe – kanałów z rur d= 160 mm, d=200 mm, d=315 mm, montaż rurociągu z rur PCV d=400 mm, montaż studni betonowych d=1000mm, osadzenie włazu żeliwnego, wykonanie przejść przez ściany tuleją PCV,
wykonanie próby szczelności.

2.6.2.3 Branża elektryczna:
wykonanie dokumentacji – pozyskanie wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych, w szczególności aktualnych map i opinii, wykonanie projektów budowlanych branży elektrycznej oświetlenia zewnętrznego ulicy Lutyków, ul. 1 Maja, wykonanie przyłączy, wykonanie kosztorysów robót, wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej na nośnikach CD lub DVD w formacie rysunki .dwg i .pdf, opisy .docx i .pdf, tabele .xls i .pdf, kosztorys .rds oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień pozwoleń na budowę lub zgłoszeń,
roboty pomiarowe, przygotowawcze,
roboty rozbiórkowe – demontaż żelbetowych i stalowych słupów oświetlenia zewnętrznego,
roboty ziemne – wykopy pod kable, przewierty ręczne dla rur PCV, wykonanie warstwy piasku pod w rowach pod kable, zasypanie wykopów,
układanie kabli w wykopach i rurach PCV,
montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 6,0 m,
montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych na słupach typu P,M,S,
montaż przewodów wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń 6 m,
wykonanie uziomów powierzchniowych,
montaż szaf oświetlenia ulicznego SOU-1, SOU-2, złącza kablowego ZK.R,
badania i pomiary linii kablowych i uziemienia.

2.7 Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nieobjęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia przy ww. zadaniach:
2.7.1. ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu umowy, terenu przyległego w należytym stanie i porządku, wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
2.7.2. wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy, ochrona zieleni znajdującej się w strefie odziaływania budowy,
2.7.3. zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.),
2.7.4. przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów,
2.7.5. pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców,
2.7.6. uporządkowanie terenu objętego placem budowy.
2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
2.8.1 projekty budowlane i wykonawcze,
2.8.2 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
2.8.3 przedmiary robót.
2.8.4 program funkcjonalno-użytkowy budowy oświetlenia zewnętrznego, kanału technologicznego w ulicy Lutyków i budowy oświetlenia zewnętrznego w ul. 1 Maja w Białogardzie.

2.9 Do obowiązków Wykonawcy w zakresie prac projektowych (na koszt Wykonawcy) należy,
w szczególności:
2.9.1 wykonanie, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, kompleksowej dokumentacji branży elektrycznej osobno dla ulicy Lutyków i osobno dla ulicy 1 Maja w szczególności:
2.9.1.2 koncepcji projektowej z podaniem rozwiązań konstrukcjnych i materiałowych do uzgodnienia z Zamawiającym- w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy,
2.9.1.3 projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem,
2.9.1.4 projektu wykonawczego,
2.9.1.5 przedmiarów i kosztorysów robót,
2.9.1.6 specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
2.9.2 pozyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych, w szczególności map i ich aktualizacji;
2.9.3 pozyskanie stosownych pozwoleń, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót, wymaganych odrębnymi przepisami, wraz z ich ewentualną aktualizacją;
2.9.4 zapewnienie wykonania i sprawdzenia (w przypadku takiego wymogu) projektu pod względem zgodności z przepisami prawa przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane lub rzeczoznawców odpowiednich branż;
2.9.5 przekazanie zamawiającemu kompleksowej dokumentacji w ilości 2 kompletów w formie pisemnej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym w formatach dla rysunku .dwg i .pdf, opisów .docx i .pdf, tabel .xls i .pdf. przedmiarów i kosztorysów .pdf i .rds.
2.9.6 pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) w zakresie opracowanej dokumentacji.
2.10 Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy, w szczególności:
2.10.1 zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe;
2.10.2 sporządzenie - najpóźniej do dnia przekazania terenu budowy - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie robót budowlanych (BiOZ);
2.10.3 zapewnienie materiałów, energii (i innych mediów), urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy;
2.10.4 dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad, materiałów, stanowiących przedmiot umowy, w kolorystyce i kształcie uzgodnionym z zamawiającym;
2.10.5 okazanie, na każde żądanie zamawiającego, certyfikatów zgodności z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, określonymi w SIWZ wraz z załącznikami, każdego używanego wyrobu;
2.10.6 wykonania robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie;
2.10.7 stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji
i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych;
2.10.8 wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy, w tym:
oznakowanie zgodnie z tymczasową organizacją ruch i zabezpieczenie terenu na czas robót oraz oznakowanie tablicami informacyjnymi;
utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji a w sytuacji powstania tych przeszkód, sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu i uzgodnienie go z właściwymi organami;
ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymaniem w należytym stanie technicznym;
zapewnienie na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, ochrony zieleni znajdującej się w strefie odziaływania budowy;
2.10.9 zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geodezyjnej przez osoby uprawnione;
2.10.10 zagospodarowanie na własny koszt odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
2.10.11 przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń, koniecznych do uzyskania odbioru robót częściowych i końcowego;
2.10.12 dostarczanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie wszystkich materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie ze STWiOR) w celu uzyskania ich akceptacji przez inspektorów branżowych – w terminie co najmniej 7 dni przed ich wbudowaniem,
2.10.13 uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych i końcowego;
2.10.14 w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót uporządkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak również sąsiadujących nieruchomości zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji;
2.10.15 uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji;
2.10.16 dostarczenie zamawiającemu, wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót:
dziennika budowy, oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania prac z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzających dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu, a także ich powszechnego stosowania w budownictwie, protokołów z przeprowadzonych przez wykonawcę prób technologicznych i innych wymaganych badań, świadectw jakości, deklaracji własności użytkowych, certyfikatów, atestów, planów i schematów instalacji - w jednym egzemplarzu,
kompletu dokumentacji powykonawczej, w szczególności dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, deklaracji, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji, decyzji, zezwoleń i pozwoleń koniecznych do zrealizowania zamówienia, projektów z naniesionymi wprowadzonymi w trakcie budowy zmianami w stosunku do stanu pierwotnego - w dwóch egzemplarzach;
2.10.17 wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych,
2.10.18 usunięcie wszelkich wad i usterek, stwierdzonych w trakcie realizacji umowy oraz w okresie gwarancyjnym;
2.10.19 po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stała organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu,
2.10.20 informowanie zamawiającego (lub zgłaszanie inspektorom nadzoru inwestorskiego) w terminie 2 dni od powzięcia wiadomości:
terminie zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. O ile wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkrycia, otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego,
o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
o dostrzeżonych brakach lub błędach w dokumentacji i związanej z tym konieczności dokonania zmiany i uzupełnień tej dokumentacji;
2.10.21 pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców;
2.10.22 ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości,
2.10.23 gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki, zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Białogardu z dnia 23 grudnia 2019 r. nr 112/2019 w sprawie zasad gospodarowania drewnem pochodzącym z drzew usuwanych z terenu nieruchomości stanowiących własność lub przedmiot użytkowania wieczystego Miasta Białogard (załącznik nr 58 do SIWZ),
2.10.24 uzgodnienie z Zamawiającym terminu rozpoczęcia i zakończenia robót na terenie Kolei Państwowych w celu zawarcia umowy użyczenia przez Miasto Białogard z PKP PLK S.A (wzór umowy stanowi załącznik nr 59 do SIWZ),
2.10.25 pokrycie kosztów związanych z zawarciem umowy, o której mowa w 2.10.24.

2.11 Wykonawca ma obowiązek sporządzić i złożyć u Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy, zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, w formie pisemnej
i elektronicznej (edytowanej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2.12 Harmonogram musi zawierać opis podziału przedmiotu umowy na etapy, kolejność wykonywania prac, czas ich trwania i wartość każdego etapu przedmiotu umowy. Przedstawiony i zaakceptowany harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny przez Zamawiającego procentowego udziału zakończonych i odebranych robót stanowiących podstawę do wystawienia faktur częściowych za wykonane roboty budowlane.
2.13 Harmonogram powinien być aktualizowany przez Wykonawcę w zależności od faktycznego postępu prac oraz wpływu tego postępu na powiązania z innymi pracami, a także na każde żądanie Zamawiającego.
2.14 W uaktualnionym harmonogramie należy również uwzględnić zmiany kolejności wykonywania prac.
2.15 Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego niezwłocznie o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy, jakość prac, opóźnienia planowanej daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia oraz do współdziałania z zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540074688-N-2020 z dnia: 2020-05-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.4
Punkt: 2.3.5
W ogłoszeniu jest:
2.3.5 Zaprojektowanie,
uzyskanie pozwolenia lub dokonanie zgłoszenia i wybudowanie oświetlenia zewnętrznego na odcinku
od przejazdu PKP do skrzyżowania z ulicą Koszalińską.
W ogłoszeniu powinno być:
2.3.5 Zaprojektowanie,
uzyskanie pozwolenia lub dokonanie zgłoszenia i wybudowanie oświetlenia zewnętrznego ulicy 1 Maja na odcinku
od przejazdu PKP do skrzyżowania z ulicą Koszalińską.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540082626-N-2020 z dnia: 2020-05-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-22, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-29, godzina: 12:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540086664-N-2020 z dnia: 2020-05-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
6a. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – w postaci elektronicznej, poprzez wysłanie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) na adres: um.sekretariat@bialogard.info przed upływem terminu składania ofert. W tytule wiadomości należy wpisać: wadium w postępowaniu nr IZP.271.1.2.2020. Dokumenty wadialne w postaci elektronicznej nie mogą zawierać postanowień uzależniających wygaśnięcie zobowiązań gwaranta/poręczyciela od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540089153-N-2020 z dnia: 2020-05-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-05-29, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-06-05, godzina: 12:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540092035-N-2020 z dnia: 2020-05-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-06-05, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-06-09, godzina: 12:00
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45111200, 45112710, 45223800, 45231100, 45232411, 45232451, 45233120, 45233129, 45233200, 45233220, 45233252, 45233290, 45246500, 45310000, 45315100, 71248000, 71320000, 71330000, 71420000, 77310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin