Zlecenie 7330177 - Wykonanie opracowania w podziale na zadania: Zadanie 1....

   
Zamówienie 7330177 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-02-11
przedmiot zlecenia
Wykonanie opracowania w podziale na zadania:
Zadanie 1. Analiza zasadności budowy sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu
dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 213 (ul. Żarnowiecka) w rejonie szkoły w Starzy nie. Zadanie 2. Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze wojewódzkiej nr 224 w miejscowości Kobysewo pod kątem uspokojenia ruchu.
Zadanie 3. Analiza zasadności budowy sygnalizacji świetlnej na drodze wojewódzkiej nr 201 w miejscowości Wyczechy.
Zadanie 4. Analiza zasadności budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 216 z ul. Lipową i ul. Rekowską w miejscowości Rekowo Górne.
Zadanie 5. Analiza zasadności budowy sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 214 w Lubichowie (w rejonie włączenia ul. Jana Pawia II) wraz z analizą bezpieczeństwa ruchu drogowego na wlocie DW 214 na skrzyżowania z droga powiatową nr 2733G (ul. Leśna) od strony Borzechowa.
Zadanie 6. Analiza zasadności budowy sygnalizacji świetlnej na drodze wojewódzkiej nr 211 (ul. Kartuska) w rejonie skrzyżowania z ulicą Spacerową w Borkowie.
Zadanie 7. Analiza zasadności budowy sygnalizacji świetlnej na istniejącym przejściu dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 226 w Przejazdowie w rejonie skrzyżowania z ul. Jesionową.
Zadanie 8. Analiza zasadności budowy sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 228 w Parchowie w rejonie Zespołu Szkół.
branża Projektowanie
podbranża projekt drogowy, nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71322000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin