Przetarg 7408744 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj oświetlenia Parku...

   
Analizuj Zamówienie 7408744 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-31
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj oświetlenia Parku Wolności w Pabianicach
Numer referencyjny: ZPK.271.4.2020

2.1. Prze
dmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj oświetlenia Parku Wolności w Pabianicach. Szczegółowy rodzaj oraz zakres robót został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. W zakresie projektowania:
1) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych;
2) sporządzenie projektów wykonawczych branżowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż;
3) sporządzenie projektów specjalistycznych, w przypadku jeżeli będzie to wymagane, a w szczególności opracowanie operatu wodnoprawnego, projektu odtworzenia nawierzchni drogowej;
4) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389).
2. W zakresie budowy oświetlenia Parku Wolności w Pabianicach:
1) posadowienie latarni ze źródłami światła typu LED zawieszonych na słupach o wysokości 5,0 – 6,0m z wysięgnikami lub bez wg dokumentacji projektowej;
2) ułożenie kablowej sieci oświetleniowej w wykopach wraz z montażem określonych w dokumentacji rur osłonowych metodami bezwykopowymi;
3) posadowienie i montaż szafki oświetleniowej wraz z osprzętem i montażem kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej;
5) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach;
6) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
2. 3. 1. Obszar terenów objętych opracowaniem został przedstawiony w załącznikach graficznych.
2.3.2. Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych.
2.3.3.Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.3.4. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt.
2.3.5. Zastosowane oprawy oświetleniowe powinny być zgodne z wymaganiami technicznymi Urzędu Miejskiego w Pabianicach w zakresie opraw oświetleniowych ze źródłami typu LED stanowiącymi załącznik nr 3 do PFU.
2.3.6. Opracowania winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci):
a. papierowej:
I. projekty budowlane obejmujące wszystkie wymagane elementy - 2 egzemplarze przyjęte przez organ administracji architektoniczno - budowlanej – załączniki do decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia;
II. projekty wykonawcze - 2 egzemplarze;
III. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 1 egzemplarz;
IV. kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót z podziałem na branże – 1 egzemplarz;
V. kosztorysy nakładcze z podziałem na wszystkie branże – 1 egzemplarz;
b. elektronicznej:
2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF).

2.4. Rozwiązania równoważne.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów.
2.5. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 14 Projektu umowy.
2.6. Gwarancja.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 12 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Gwarancja minimalna wynosi 40 miesięcy (z wyłączeniem opraw oświetleniowych) z możliwością wydłużenia o maksymalnie 20 dodatkowych miesięcy.
Na oprawy oświetleniowe Zamawiający wymaga złożenia przy odbiorze robót gwarancji producenckiej na okres minimalny 120 miesięcy liczony od dnia zakupu opraw przez Wykonawcę na realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu 60 miesięcznej rękojmi za wady fizyczne – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
2.7. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia.
3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
2.8. Klauzula zatrudnienia.
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
prace fizyczne przy realizacji robót budowlanych (w tym operatorów sprzętu, kierowców) i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 2.1-2.2 SIWZ.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 11 ust. 2 pkt 22-23 Projektu umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.9. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych;
45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
2.10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
2.11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540068587-N-2020 z dnia: 2020-04-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2.
W ogłoszeniu jest:
6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna,
Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
W ogłoszeniu powinno być:
6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem wadium w formie tradycyjnej ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemii, zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta. W przypadku wniesienia wadium w ww. formie nie może ono zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu”. Wadium w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: poczta@um.pabianice.pl



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-23, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-25, godzina: 12:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5.
W ogłoszeniu jest:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2020 r. o godz. 12:15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w
Pabianicach Ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, pokój nr 4.
W ogłoszeniu powinno być:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2020 r. o godz. 12:15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w
Pabianicach Ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, pokój nr 4.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540110937-N-2020 z dnia: 2020-06-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu: Data: 2020-06-25, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu: Data: 2020-08-27, godzina: 12:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2020 r. o godz. 12:15 w
siedzibie Urzędu Miejskiego w Pabianicach Ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, pokój nr 4.
W ogłoszeniu powinno być:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.08.2020 r. o godz. 12:15 w
siedzibie Urzędu Miejskiego w Pabianicach Ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, pokój nr 4.
branża Energoelektryczna, Projektowanie
podbranża oświetlenie, projekt energoelektryczny
kody CPV 45231400, 45316110, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin