Przetarg 7579648 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana chodnika w...

   
Analizuj Zamówienie 7579648 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-09
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana chodnika w lasku w Parku Olszyna” – budżet obywatelski 2020 r.
Numer referencyjny:
UD-III-WZP.271.50.2020.MMA

Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana chodnika w lasku w Parku Olszyna” – budżet obywatelski 2020 r.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana chodnika w lasku w Parku Olszyna w ramach realizacji projektu budżetu obywatelski 2020 r. Zlokalizowanej na części działki nr ewid. 5/14 w dzielnicy Bielany m.st. Warszawa. Jest to teren leśny przez który przebiega ścieżka z ciekiem wodnym.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
- rozbiórkę i utylizację istniejącej nawierzchni asfaltowej,
- budowę ścieżki o konstrukcji drewnianej wraz z tarasami widokowymi z balustradami instalowanych na żelbetowych fundamentach i legarach,
- wykonanie i montaż tablic edukacyjnych.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym w pełni przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ),
oraz dokumentacja projektowa opracowana przez firmę VENULAND Spółka Jawna:
b) projekt budowlano wykonawczy - załącznik nr 8 do SIWZ,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ,

W przypadku ewentualnych niezgodności pomiędzy tymi dokumentami, wiodącym jest projekt budowlano wykonawczy.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.

Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności:
a) prac rozbiórkowych istniejącego chodnika,
b) prac wykonawczych chodnika rampowego.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

2. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru ostatecznego robót, Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady za co otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny oferty zgodnie z zasadami określonymi w CZĘŚCI V SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni (tj. 42 dni) od dnia podpisania umowy.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45110000, 45112720, 45223500, 45233262, 45422000, 45442000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin