Przetarg 7470862 - zakup i dostarczanie środków dezynfekcyjnych...

   
Analizuj Zamówienie 7470862 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-08
przedmiot ogłoszenia
zakup i dostarczanie środków dezynfekcyjnych przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym
Numer referencyjny: KCO/PN/ 15 /2020

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie środków dezynfekcyjnych przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym w podziale na:
Pakiet nr 1 – dezynfekcja narzędzi i endoskopów;
Pakiet nr 2 – dezynfekcja i pielęgnacja rąk;
Pakiet nr 3 – dezynfekcja błon śluzowych (wodny roztwór jodu);
Pakiet nr 4 – dezynfekcja ciała;
Pakiet nr 5 – dezynfekcja powierzchni;
Pakiet nr 6 – preparat myjący oraz do konserwacji bronchoskopów;
Pakiet nr 7 – dezynfekcja skóry,
Pakiet nr 8 – preparat do konserwacji narzędzi,
Pakiet nr 9 – dezynfekcja małych powierzchni;
Pakiet nr 10 – mycie i pielęgnacja skóry głowy,
ujęte w Załączniku nr 9 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie środków dezynfekcyjnych przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym, sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Magazyn i loco Apteka Zamawiającego.
3. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu/e-maila, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu/e-maila.
7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
9. W przypadku zaoferowania środków równoważnych Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Kancelarii Dyrektora nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek.
10. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, do złożenia próbek oferowanego asortymentu oraz dokumentów (kartę produktu, ulotkę, etykietę, kartę charakterystyki lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
11. Jeżeli oferowane wyroby nie są wyrobami medycznymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 186 ze zm.), to do oferty należy dołączyć oświadczenie.
12. UWAGA:
a. Zamawiający w kolumnach (Cena jedn. netto za ..., Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto) dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku.
13. UWAGA dot. Załącznika nr 9 do SIWZ:
Zamawiający wymaga, aby wielkość oferowanego produktu była najbardziej zbliżona do wielkości opakowania używanej przez Zamawiającego.

Sposób i miejsce złożenia próbek - w przypadku zaoferowania środków równoważnych.
Dot. Pakietu nr 6 poz. 1-2
1. Próbki środków równoważnych są nieodpłatne i bezzwrotne.
2. Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.
3. Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer Pakietu i pozycji - której dotyczy.
4. Paczka/koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie środków dezynfekcyjnych.
5. Próbki środków równoważnych należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, na wezwanie Zamawiającego.

I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje środki posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne w zakresie najbardziej zbliżonym do czasu działania i stężenia, wydajności i wielkości jednostkowej opakowania.
UWAGA - Dot. Pakietu nr 1 poz. 4-6
Zamawiający posiada na gwarancji myjkę endoskopową IRIS 5.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
UWAGA - Dot. Pakietu nr 2 poz. 1-3
Obecnie w K.C.O. funkcjonuje system zamknięty – Soft Care.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw:
Dot. Pakietu nr 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10
Magazyn Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).
Dot. Pakietu nr 3, 7
Apteka Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:00).

Termin realizacji zamówienia:
Na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 29.03.2021 r., jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
dezynfekcja narzędzi i endoskopów;

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
dezynfekcja i pielęgnacja rąk;

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
dezynfekcja błon śluzowych (wodny roztwór jodu);

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
dezynfekcja ciała;

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
dezynfekcja powierzchni;

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
preparat myjący oraz do konserwacji bronchoskopów;

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
dezynfekcja skóry,

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
preparat do konserwacji narzędzi,

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
dezynfekcja małych powierzchni;

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
mycie i pielęgnacja skóry głowy,

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540086529-N-2020 z dnia: 2020-05-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-05-22, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-05-29, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540092217-N-2020 z dnia: 2020-05-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
UWAGA - Dot. Pakietu nr 1 poz. 4-6
Zamawiający posiada na gwarancji myjkę endoskopową IRIS 5.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
UWAGA - Dot. Pakietu nr 2 poz. 1-3
Obecnie w K.C.O. funkcjonuje system zamknięty – Soft Care.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

W ogłoszeniu powinno być:
UWAGA - Dot. Pakietu nr 1 poz. 4-6
Zamawiający posiada myjkę endoskopową IRIS 5.
Zamawiający dopuszcza wszystkie preparaty pod warunkiem, że:
- środek jest oparty na kwasie nadoctowym,
- czas działania do 5 minut,
- preparat ten musi być środkiem przy zastosowaniu którego urządzenie nie będzie wymagało kalibracji.
UWAGA - Dot. Pakietu nr 2 poz. 1-3
Obecnie w K.C.O. funkcjonuje system zamknięty – Soft Care.
Zamawiający dopuszcza inny system pod warunkiem, że Wykonawca zobowiąże się do bezpłatnego dostarczenia wymaganej ilości dozowników t.j.:
- na preparat do dezynfekcji w ilości 400 szt.,
- na preparat do mycia w ilości 440 szt.,
wraz z pierwszą dostawą towaru.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
C. w zakresie Pakietu nr 9:
a) dot. poz. 5 - Oświadczenie potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 13727, EN 16615, EN 14348, EN 16777, EN 16615, EN 13624, EN 13697, EN 14476, EN 13704,

W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający usuwa ten zapis.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-05-29, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-05, godzina: 10:00
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, materiały medyczne
kody CPV 33631600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin