Przetarg 6880981 - Zakup i dostawa jednostanowiskowego systemu holterowskiego z...

   
Analizuj Zamówienie 6880981 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-05
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa jednostanowiskowego systemu holterowskiego z rejestratorami na potrzeby Poradni Polikardiografii.
Numer referency
jny: 2019/PN/S.MED/01

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednostanowiskowego systemu holterowskiego z rejestratorami na potrzeby Poradni Polikardiografii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny:

Kod CPV: 33123000-8 Pełna nazwa: Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej.


3. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4. Minimalny, wymagany okres rękojmi: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a także posiadać aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne.
7. Warunki realizacji zamówienia:
a)Dostawa sprzętu nastąpi do SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. A. Dowgirda 9, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i miejsca dostawy.
b)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i szkolenie personelu Zamawiającego, zakończone podpisaniem protokołu odbioru i wystawieniem faktury przez Wykonawcę.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna nastąpić w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy. W/w termin obejmuje kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia, na który składają się: dostawa, uruchomienie i szkolenie personelu Zamawiającego, zakończone podpisaniem protokołu odbioru/wystawieniem faktury przez Wykonawcę.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540142709-N-2019 z dnia: 2019-07-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczanie do udziału w postępowaniu: Data:2019-07-15, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczanie do udziału w postępowaniu: Data:2019-07-17, godzina: 10:00
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33123000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin