Przetarg 10341515 - Zakup oprogramowania Kadrowo-Płacowego i Planowania czasu...

   
Analizuj Zamówienie 10341515
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-21
przedmiot ogłoszenia
Zakup oprogramowania Kadrowo-Płacowego i Planowania czasu pracy pracowników z wdrożeniem oraz integracją danych z systemy Symfonia i do bazy przejściowej systemu centralnego MON- zgodnie ze
specyfikacją techniczną i zapisami w SWZ

39/2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00263728/01 z dnia: 2024-03-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:

Po zmianie:
Usługi w zakresie sieci komputerowej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-29 08:00
Po zmianie:
2024-04-03 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-29 08:15
Po zmianie:
2024-04-03 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-27
Po zmianie:
2024-05-02



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00263760/01 z dnia: 2024-03-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 29.03.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 29.03.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.03.2024 r. godz. 08:00.;
Po zmianie:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 03.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 03.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2024 r. godz. 08:00.;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 29.03.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 29.03.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.03.2024 r. godz. 08:00.;
Po zmianie:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 03.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 03.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2024 r. godz. 08:00.;



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00267544/01 z dnia: 2024-04-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 03.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 03.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2024 r. godz. 08:00.;
Po zmianie:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 08.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 08.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.04.2024 r. godz. 08:00.;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 03.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 03.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2024 r. godz. 08:00.;
Po zmianie:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 08.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 08.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.04.2024 r. godz. 08:00.;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-03 08:00
Po zmianie:
2024-04-08 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-03 08:15
Po zmianie:
2024-04-08 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-02
Po zmianie:
2024-05-07
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin