Zlecenie 7278654 - Zakup oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych...

   
Zamówienie 7278654 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-01-14
przedmiot zlecenia
Zakup oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biur
owych tj. drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Urzędu Miejskiego w Sulejowie.
b) Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych zawierający modele urządzeń, jakie użytkuje Zamawiający oraz prognozowaną ilość dostaw w okresie objętym zapytaniem wskazano w załączniku nr 1 (formularz rzeczowo-cenowy). Podane w załączniku nr 1 ilości materiałów są wielkościami szacunkowymi obliczonymi na podstawie dotychczasowego zużycia materiałów eksploatacyjnych w jednostce oraz prognozowanych potrzeb jednostki w tym zakresie. Rzeczywista liczba zamówionych materiałów może ulec zmianie.
c) W załączniku nr 1, w poz. 65 Zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia.
a) Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby zamówionych materiałów eksploatacyjnych w okresie objętym zapytaniem. Oszacowane w formularzu rzeczowo cenowym ilości tuszy/tonerów lub innych materiałów eksploatacyjnych służą tylko do wyliczenia wartości oferty i mogą one w czasie trwania umowy przybrać inne wartości. Wykonawca wyceniając ofertę, musi to wziąć pod uwagę, gdyż opłaty będą naliczane tylko za rzeczywiście zrealizowane dostawy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
b) Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres obowiązywania umowy do utrzymania cen jednostkowych podanych w ofercie.
c) Materiały eksploatacyjne, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pełnowartościowe, nie regenerowane, wolne od wad, nie wchodzące wcześniej w całości ani w części w skład innych materiałów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zamienników. Materiały eksploatacyjne nie muszą być wyprodukowane przez producenta sprzętu, w których mają być zainstalowane, poza wyjątkami wymienionymi w Załączniku nr 1, w poz. 65. Materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w sposób oryginalny, opakowanie nie powinno nosić znamion jego otwierania oraz powinno posiadać oznaczenie identyfikujące produkt, nazwę i typ urządzenia, do którego jest
przeznaczony oraz datę ważności produktu, gwarantującą jego użytkowanie przez co najmniej 12 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu.
d) Realizacja dostaw odbywać się będzie na bieżąco według aktualnych potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną lub telefoniczną przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
e) Wykonawca na własny koszt i ryzyko zobowiązany będzie do dostarczania oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sulejowie ul. Konecka 42 97-330 Sulejów
f) Zamawiający wymaga, aby realizacja dostaw odbywała się w ciągu 5 kolejnych dni roboczych licząc od następnego dnia po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy. Realizacja dostaw powinna odbywać się w godzinach 09.00-15.00.
g) Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odbioru i recyklingu lub utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia. Odbiór zużytych materiałów będzie odbywał się na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. Wymaga się aby Wykonawca po każdym odbiorze zużytych materiałów lub po kilkukrotnym odbiorze mniejszych partii zużytych materiałów wystawił stosowną kartę przekazania odpadów określająca ilość i rodzaj przekazanych odpadów. Dokument ten będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Urzędu Miejskiego w Sulejowie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od dokonania odbioru. W zakresie odbioru i utylizacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących w tym obszarze przepisów prawa.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża tonery, kartridże, tusze
kody CPV 22600000, 30125110
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin