Zlecenie 6826609 - Zakup usług doradczych, służących wdrożeniu...

   
Zamówienie 6826609 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-06-11
przedmiot zlecenia
Zakup usług doradczych, służących wdrożeniu rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach I etapu działania
1.4 PO PW

Zakres zamówienia obejmuje zakup usług doradczych służących wdrożeniu rekomendacji wskazanych w Strategii Wzorniczej opracowanych w ramach I etapu działania 1.4 POPW, mających na celu zwiększenie potencjału MODERN FORMS Sp. z o.o. w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem w firmie oraz wzrost wykorzystywania jego potencjału, prowadzącego do opracowania nowej linii produktów dla dzieci w postaci zabawek o wysokiej jakości wizualnej oraz designerskie.

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia. Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług doradczych, służących wdrożeniu rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach I etapu działania 1.4 PO PW. Projekt realizowany jest w ramach II etapu działania 1.4 "Wzór na konkurencję" PO PW.

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia. Przedmiot zamówienia Zakres zamówienia obejmuje zakup usług doradczych służących wdrożeniu rekomendacji wskazanych w Strategii Wzorniczej opracowanych w ramach I etapu działania 1.4 POPW, mających na celu zwiększenie potencjału MODERN FORMS Sp. z o.o. w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem w firmie oraz wzrost wykorzystywania jego potencjału, prowadzącego do opracowania nowej linii produktów dla dzieci w postaci zabawek o wysokiej jakości wizualnej oraz designerskie. W tym celu zewnętrznemu Wykonawcy zostanie zlecony następujący zakres prac:

Zadanie 1. Zaprojektowanie nowej linii produktowej zabawek:
1.1. Wykonanie projektu wzorniczego i konstrukcyjnego nowej linii produktowej zabawek.
1.2. Przeprowadzenie konsultacji konstruktorskich
1.3. Autorski nadzór nad wdrożeniem nowej linii produktowej przez zewnętrznych ekspertów
1.4. Opracowanie procesu produkcyjnego dla nowej linii

Celem zadania będzie poszerzenie portfela produktów poprzez wejście w nowe branże pozwalające zredukować konsekwencje sezonowości obecnej oferty i zwiększyć konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Aby osiągać cel realizowanego projektu niezbędne jest podjęcie działań związanych z zaprojektowaniem nowego produktu w postaci linii zabawek kształtowanych powierzchniowo z wykorzystaniem technologii „teksturowania przestrzennego” wraz z procesem produkcyjnym uwzględniającym planowane w ramach projektu maszyny i urządzenia, a także posiadane zasoby. Bardzo istotnym elementem są konsultacje konstruktorskie i nadzór autorski w trakcie wdrażania produkcji u Zamawiającego, które pozwolą na bieżąco rozwiązywać pojawiające się problemy i stworzyć produkt wysoce konkurencyjny. Za realizację wskazanych działań odpowiedzialny będzie ekspert zewnętrzny – projektant wzornictwa.

Zadanie 2. Stworzenia linii opakowań i zasad ich kształtowania.
2.1.Stworzenie linii opakowań oraz zasad ich kształtowania w tym projektu wzorniczego - usługa doradcza
2.2. Autorski nadzór nad wdrożeniem nowej linii opakowań przez zewnętrznych ekspertów

Zabawki, jako produkt dedykowany do klienta indywidualnego, muszą posiadać ciekawe opakowanie, które jest elementem marketingu produktu oraz wizytówka marki. Wykonanie projektu wzorniczego opakowań na oferowane produkty, ze wzgl. ekonomicznych powierzone zostanie wyspecjalizowanemu w tej dziedzinie ekspertowi zewnętrznemu (projektantowi wzornictwa.), z zastrzeżeniem, by zasada ich kształtowania dała się przenosić i rozbudowywać na nowe produkty. Tym samym w wyniku realizacji usługi, produktowi nadane zostaną cechy funkcjonalno-użytkowe, techniczne i ekonomiczne, budujące jego atrakcyjność wizualną, czyniąc go towarem gotowym na sprzedaż. Zewnętrzny podmiot powinien także uczestniczyć w procesie wyboru producenta opakowań, a także wspierać proces ich wdrażania na linii producent opakowań – Zamawiający.

Zadanie 3. Wdrożenie procesów design menagment w działaniu przedsiębiorstwa
3.1. Konsulting branżowy w zakresie wzornictwa wewnątrz firmy - usługa doradcza

W celu dalszego rozwoju nowych innowacyjnych produktów należy zbudować w firmie dział projektantów wzornictwa. W tym celu planuje się skorzystanie z doświadczenia zewnętrznego eksperta w zakresie opracowania najważniejszych założeń i wdrożenia ich w nowym dziale, a także wsparcie w zatrudnieniu nowych pracowników.

3.2. Konsulting branżowy w zakresie wdrożenia Design Managment

Spisanie i usystematyzowanie wytycznych dotyczących rozwoju i wykorzystania design-management wspomoże czynności związane z planowaniem strategii rozwoju całego przedsiębiorstwa. Wdrożenie ww. filozofii w firmie będzie miało przełożenie na poprawę skuteczności zarządzania ludźmi, projektami, procesami i procedurami przy projektowaniu codziennych produktów, usług, otoczenia i doświadczeń

Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża konsulting, doradztwo
kody CPV 79400000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin