Przetarg - Zakup wyposażenia sali histeroskopowej oraz koloskopu z...

   
Analizuj Zamówienie 6398948 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-09
przedmiot ogłoszenia
Zakup wyposażenia sali histeroskopowej oraz koloskopu z oprzyrządowaniem w podziale na 2 Zadania
Numer referencyjny: D-52/N/18


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego, w jego siedzibie, kompletnych, nowych fabrycznie aparatów oraz sprzętu medycznego w podziale na nw.zadania w zgodnej konfiguracji wykazanej w załącznikach – Zadanie od 1 do 2 stanowiących integralną część SIWZ
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie I – wyposażenie sali histeroskopowej
Zadanie II – kolposkop z oprzyrządowaniem
3. Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów aparatu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp.,
4. Graniczne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załączniki do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
5. Jeżeli specyfikacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Beda one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawa decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
II. Uruchomienie sprzętu określonego w ustępie I wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie racjonalnej eksploatacji sprzętu zakończonego protokołem szkolenia
III. Warunki serwisowania sprzętu. Sprzęt musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem.
1. Okres gwarancji wraz z nieodpłatnymi przeglądami nie może być krótszy niż 24 miesięcy.
2. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu.
3. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 48 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia.
4. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny lub faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii.
5. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym.
7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia.
7. Wymagane świadectwa i atesty.
7.1. świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości,
8,Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) w tym rozmieszczonych na terenie Polski,
IV. Termin realizacji dostawy – nieprzekraczalnie do 30 listopada 2018 r.
V. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
1. Podwykonawstwo
1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.
3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
wyposażenie sali histeroskopowej

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
kolposkop z oprzyrządowaniem

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500274360-N-2018 z dnia: 2018-11-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: 2018-11-19 godz. 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: 2018-11-20 godz. 10:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500276429-N-2018 z dnia: 2018-11-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert:2018-11-19 godz. 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert:2018-11-22 godz. 10:30


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK-CZĘŚĆ1
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-11-30
W ogłoszeniu powinno być:
Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-12-06


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁACZNIK-CZĘŚĆ2
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Czas trwania lub termin wykonania: 2018-11-30
W ogłoszeniu powinno być:
Czas trwania lub termin wykonania: 2018-12-06
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin