Przetarg 10309460 - Zamówienie pn. „Usługa codziennego sprzątania i...

   
Analizuj Zamówienie 10309460
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-08
przedmiot ogłoszenia
Zamówienie pn. „Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości na rzecz Sądu Okręgowego w Rzeszowie i Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie oraz Sądu Rejono
wego w Leżajsku, Sądu Rejonowego w Łańcucie, Sądu Rejonowego w Ropczycach i Sądu Rejonowego w Strzyżowie – na okres 12-stu miesięcy” podzielone jest na 5 części:Część 1 - „Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie”;Część 2 - „Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku”;Część 3 - „Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie”.Część 4 - „Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach”;Część 5 - „Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Strzyżowie”;Przedmiot zamówienia obejmuje mi. in.: utrzymanie w czystości i porządku – takich pomieszczeń jak: sale rozpraw, sale konferencyjne, korytarze, hole, klatki schodowe (główna i boczne) oraz sanitariaty, jak również znajdujące się w nich wyposażenie.Zakres czynności wykonywanych codziennie obejmuje m. in.:- sprzątanie pomieszczeń i powierzchni w budynku Sądu wymienionych w pkt. a) wraz ze znajdującym się w nich lub na nich wyposażeniem ( w szczególności meble biurowe, tak jak np. biurka, stoliki, krzesła itp.),- wietrzenie pomieszczeń, zamykanie okien,- zamiatanie, odkurzanie, mycie i czyszczenie podłóg i posadzek,- odkurzanie dywanów i chodników - sprzątanie, czyszczenie i mycie sanitariatów wraz z dezynfekcją (płytki podłogowe, umywalki, muszle, pisuary, lustra),mycie i czyszczenie armatury łazienkowej (sanitariatów), - bieżące uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach tj. papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych, - sprzątanie ciągów komunikacyjnych, schodów, korytarzy, holi, - opróżnianie koszy na śmieci (w razie konieczności łącznie z ich czyszczeniem) na korytarzach i ciągach komunikacyjnych, pokojach urzędniczych oraz w sanitariatach. (Zamawiający zaznacza, iż w budynkach sądów odpady gromadzone są w sposób selektywny dlatego wymaga, aby worki z odpadami umieszczane były w przeznaczonych i odpowiednio opisanych do tego kontenerach),- usuwanie innych miejscowych zabrudzeń, - opróżnianie niszczarek,- czyszczenie osłon poliwęglanowych przy użyciu odpowiedniego środka, - usuwanie pajęczynZakres czynności wykonywanych nie rzadziej niż raz na tydzień obejmuje m. in.: - mycie powierzchni drzwi wewnętrznych, futryn, framug, listew odbojowych, parapetów wewnętrznych, kaloryferów, klamek, szyldów drzwiowych, poręczy i balustrad, tabliczek drzwiowych, w przypadku widocznych zabrudzeń czynności te należy wykonywać w miarę potrzeby, - czyszczenie tablic informacyjnych, napisów, znaków i oznaczeń informacyjnych w budynku Sądu, wycieranie gaśnic i innej infrastruktury p.poż.,- czyszczenie z kurzu górnych powierzchni mebli,w okresie wiosenno-zimowym w zależności od potrzeb, pielęgnowanie terenów zielonych na dziedzińcu wewnętrznym i zewnętrznym sądu (o ile dotyczy),- zamiataniu parkingu wewnętrznego przy budynku sądu (o ile dotyczy)- mycie powierzchni glazury, ścianek, płytek, stolarki drzwiowej w sanitariatach, - mycie oraz konserwacja środkami do konserwacji mebli sądowych znajdujących się na salach rozpraw i korytarzach,- czyszczenie komputerów, sprzętu biurowego i telefonów na salach rozpraw,- czyszczenie monitorów oraz wyświetlaczy LCD zainstalowanych przed salami rozpraw,- przetarcie kontaktów, wyłączników elektrycznych, - mycie kaloryferów lub grzejników c.o.,- odkurzanie i czyszczenie boazerii w salach rozpraw, - utrzymywaniu i monitorowaniu na bieżąco odpowiedniego stanu suchości posadzek w sanitariatach oraz na korytarzach i klatkach schodowych, ze szczególnym uwzględnieniem pory jesienno-zimowej,- sprzątanie pomieszczeń dla zatrzymanych ,- sprzątanie pomieszczeń konserwatorów,- sprzątanie pomieszczenia palarni.- sprzątanie kabiny windy (o ile występuje w budynku danego sądu) Zakres czynności (okazjonalnych) wykonywanych 1 lub 2 razy w okresie trwania umowy obejmuje m. in.:- pranie tapicerek - krzesła, fotele- pranie dywanów, wykładzin, chodników,- pranie firan, zasłon,- odkurzanie i czyszczenie opraw oświetleniowych lub żyrandoli- odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, balustrad oraz kratek wentylacyjnych - sprzątaniu pomieszczeń w przypadku prac remontowych i doprowadzaniu ich do właściwego stanu użytkowania, - sprzątanie po spotkaniach organizowanych na salach konferencyjnych,
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin