Przetarg 10342255 - Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania...

   
Analizuj Zamówienie 10342255
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-21
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach „Maluch”

1.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn.: „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach ‘’Maluch ’’.2. Zadanie realizowane jest w związku z uczestniczeniem w realizacji projektu FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027. 3. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na calu prawidłowe, zgodne z przepisami prawa, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Koncepcji Architektonicznej i innymi dokumentami stanowiącymi załącznik do SWZ, zaprojektowanie i wykonanie przedmiotu Zamówienia. 4. Celem budowy jest utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat trzech w gminie Wieliczka. Projektowana inwestycja polega na budowie dwukondygnacyjnego budynku żłobka wraz z infrastrukturą techniczną i terenem rekreacyjnym (plac zabaw dla dzieci), usytuowanego na działce nr ew. 247/7 w miejscowości Grabówki, gm. Wieliczka. Projektuje się budynek w zabudowie wolnostojącej na regularnym rzucie złożonych prostokątów o wymiarach w osi 15,50 x 29,10 m i wysokości 10,30 m od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku do kalenicy dachu. Wejście do budynku od strony północnej z zadaszonego ganku. Kształt bryły projektowanego budynku horyzontalny. Dach budynku w podstawowej formie dwuspadowy w układzie osiowym, o nachyleniu głównych połaci dachowych w wielkości 35 stopni w części dach zielony. W budynku w poziomie parteru projektuje się dwie sale zabaw z zapleczem socjalnym, szatnie dla dzieci, pomieszczenia biurowo administracyjne, salę dla opieki pielęgniarskiej, ogólnodostępną ubikację dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze na środki czystości, klatkę schodową z windą dla niepełnosprawnych, pomieszczenia gastronomiczne dla cateringu z windą gastronomiczną, układ komunikacji poziomej i wiatrołap wejściowy. Na poziomie piętra (poddasza) projektuje się dwie sale zabaw dla dzieci z zapleczem socjalnym, salę dla logopedy, pomieszczenia socjalne dla personelu, pomieszczenia gastronomi catering (rozdzielnia), pomieszczenie techniczne pompy ciepła i elektryczne dla instalacji fotowoltaicznej, pomieszczenie gospodarcze, układ komunikacji poziomej i klatkę schodową z windą dostępną dla niepełnosprawnych. Budynek będzie wyposażony w podstawowe instalacje wewnętrzne, wod.-kan., centralnego ogrzewania z kotłem gazowym i pompą ciepła, instalacją gazową, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje elektryczne, fotowoltaiczne, monitoringu, system przywołań, wideodomofon i inne. Na terenie działki jako obiekty towarzyszące zabudowie projektuje się układ dojść i dojazdów z parkingami dla samochodów osobowych oraz dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Od strony południowej i północnej projektuje się tereny rekreacyjne, a w tym: ogród, plac zabaw dla dzieci oraz obiekty małej architektury takie jak ławki parkowe do siedzenia, drzewa i zieleń niska.Sposób zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną i cieplną – zgodnie z zapisami PFU.Sposób odprowadzenia ścieków i gospodarka odpadami – zgodnie z zapisami PFU.Teren inwestycji ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej, jaką jest droga powiatowa. Dojazd do przedmiotowej działki bezpośrednio z drogi powiatowej poprzez projektowany zjazd publiczny. Zatoka autobusowa w pasie drogowym kolidująca z projektowanym zjazdem do działki żłobka projektowana jest do przebudowy i przesunięcia w kierunku północnym. Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy i elementy małej architektury zgodnie z opisem wyposażenia placu zabaw, które stanowią załącznik do SWZ.Uwaga. W zakres zamówienia nie wchodzi dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń żłobka. Dostawa wyposażenia ruchomego będzie przedmiotem odrębnego postępowania, a opis wyposażenia ruchomego załączony do SWZ ma charakter pomocniczy.Dane techniczne projektowanej budowy:Powierzchnia zabudowy: 411,90 m2Powierzchnia użytkowa: 624,80 m2w tym: parter 330,00 m2piętro (poddasze) 294,80 m2Kubatura budynku: 3 312,00 m2Wysokość budynku wg. mpzp 10,30 m Obiekty kubaturowe i terenowe zagospodarowania terenu:Powierzchnia terenu inwestycji (pow. działki w MN) 2 435,00 m2Powierzchnia zabudowy - projektowany budynek żłobka: 411,90 m2Dojazdy i dojścia wewnętrzne: 237,00 m2Parking dla samochodów osobowych: 105,50 m2Powierzchnia zainwestowania: 754,40 m2 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:Podane wielkości w zakresie powierzchni użytkowych, powierzchni zabudowy, kubatury, powierzchni pomieszczeń, powierzchni obiektów terenowych są orientacyjne, a Zamawiający dopuszcza odchylenie od wskazanych wskaźników i danych technicznych w wielkości /- 5% pod warunkiem, że spełniają wymogi przepisów, norm oraz zapisów mpzp Miasta i Gminy Wieliczka-obszar B.Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności następującego rodzaju czynności oraz roboty: 1) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót; 2) W dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia; 3) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę; 4) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy; 5) Oznakowanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy oraz montaż tablicy zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane; 6) Doprowadzenie mediów dla potrzeb budowy i ponoszenie kosztów ich zużycia; 7) Ubezpieczenie budowy (o którym mowa w pkt 3.14.7 SWZ; 8) Pozyskanie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia; 9) Wykonanie pomiarów i badań; 10) Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1:500; 11) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów; 12) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków zasilania w media dla projektowanych obiektów, 13) Sporządzenie wszystkich dokumentów koniecznych dla rozpoczęcia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (dokumentów dla zgłoszenia robót, projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane – tekst jedn. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.), w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, zgód, uzgodnień, opinii, decyzji, a także zgłoszenie robót w imieniu Zamawiającego do właściwego organu i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia (dla robót niewymagających pozwolenia na budowę), wystąpienie do właściwego organu w imieniu Zamawiającego i uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę (dla robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) wraz z opłatami za te uzgodnienia; 14) Sporządzenie Koncepcji Architektonicznej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 15) Sporządzenie kompletnego projektu budowlanego (projekt zagospodarowania terenu (dalej PZT), projekt architektoniczno- budowlany i projekt techniczny wielobranżowy) oraz kompletnych projektów wykonawczych wielobranżowych wraz z wizualizacją i kolorystyką, w tym także projekt aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem wyposażenia z podziałem na stałe i ruchome elementy, technologie pomieszczeń, w których będą urządzenia elektroniczne i związane z wyposażeniem pomieszczenia gastronomi catering (rozdzielnia); 16) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót i wyposażenia w urządzenia ruchome i stałe oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 17) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru; 18) Sporządzenie instrukcji BHP i p.poż.; 19) Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ; 20) Dostarczenie Świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sporządzonego przez uprawnioną osobę zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.2024 r. o charakterystycznej energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 101); 21) Wykonanie i umieszczenie w miejscu robót tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, zgodnie ze wzorem tablicy określonym w wytycznych Programu. Tablica wymaga akceptacji Zamawiającego; 22) Organizacja i utrzymanie zaplecza Wykonawcy, sali narad, placów składowych, wraz z wykonaniem koniecznych przyłączy i dojazdów, a także ich usunięcie po zakończeniu robót budowlanych; 23) Dostawa materiałów i urządzeń na teren budowy; 24) Wykonanie robót budowlanych na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę, w sposób zgodny z: dokumentacją projektową Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, SWZ i załączonymi do niego dokumentami oraz poleceniami Inspektora Nadzoru; 25) Obsługa geodezyjna robót, w tym sporządzenie operatów, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno – kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka;26) Nadzór autorski projektantów wraz z wydaniem nadzoru autorskiego;Uwaga. z uwagi na ograniczenia techniczne formularza (limit znaków) , pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 3 SWZ.

WZP.271.9.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00269593/01 z dnia: 2024-04-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 200 000,00 zł.
b) Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1) Wykonawca musi wykazać, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie usługę polegającą na opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej, obejmującej budowę budynku o kubaturze minimum 2000 m3,
b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o kubaturze minimum 2000 m3,
Uwaga. Zamawiający dopuszcza, aby usługa o której mowa w lit. a) oraz robota budowlana o której mowa w lit. b) były wykonywana w ramach odrębnych umów, lub też w ramach jednej umowy obejmującej zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych (formuła zaprojektuj i wybuduj), przy czym w przypadku umowy obejmującej zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych warunek przyjmuje brzmienie następujące:
c) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 zadanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj’’, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem zamówienia była budowa budynku o kubaturze minimum 2000 m3.
W takim przypadku Wykonawca usługi projektowe wskazuje w wykazie usług, natomiast roboty budowlane wskazuje w wykazie robót.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, zobowiązany jest wskazać w wykazie wykonanych robót oraz wykazie wykonanych usług tą część zamówienia w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

2.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:
a)Osoba która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń które uprawniają do projektowania, w odniesieniu do architektury obiektu (uprawnienia o których mowa w art. 15a ust. 2 uPb lub odpowiadające im uprawnienia równoważne), oraz która posiada doświadczenie jako projektant przy realizacji minimum 1 projektu budowlanego żłobka,
b) Osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (uprawnienia o których mowa w art. 15a ust. 4 uPb lub odpowiadające im uprawnienia równoważne) oraz posiadająca doświadczenie jako kierownik budowy przy budowie minimum 2 obiektów kubaturowych,
Za uprawnienia równoważne Zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia równoważne wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334. z późn. zm.).
Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji osób wskazanych wyżej, pod warunkiem posiadania przez te osoby, kwalifikacji, uprawnień, oraz doświadczenia wymaganych dla każdej z tych osób.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 200 000,00 zł.
b) Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1) Wykonawca musi wykazać, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie usługę polegającą na opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej, obejmującej budowę budynku o kubaturze minimum 2000 m3,
b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o kubaturze minimum 2000 m3,
Uwaga. Zamawiający dopuszcza, aby usługa o której mowa w lit. a) oraz robota budowlana o której mowa w lit. b) były wykonywana w ramach odrębnych umów, lub też w ramach jednej umowy obejmującej zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych (formuła zaprojektuj i wybuduj), przy czym w przypadku umowy obejmującej zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych warunek przyjmuje brzmienie następujące:
c) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 zadanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj’’, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem zamówienia była budowa budynku o kubaturze minimum 2000 m3.
W takim przypadku Wykonawca usługi projektowe wskazuje w wykazie usług, natomiast roboty budowlane wskazuje w wykazie robót.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, zobowiązany jest wskazać w wykazie wykonanych robót oraz wykazie wykonanych usług tą część zamówienia w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

2.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:
a)Osoba która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń które uprawniają do projektowania, w odniesieniu do architektury obiektu (uprawnienia o których mowa w art. 15a ust. 2 uPb lub odpowiadające im uprawnienia równoważne), oraz która posiada doświadczenie jako projektant przy realizacji minimum 1 projektu budowlanego żłobka lub przedszkola.
b) Osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (uprawnienia o których mowa w art. 15a ust. 4 uPb lub odpowiadające im uprawnienia równoważne) oraz posiadająca doświadczenie jako kierownik budowy przy budowie minimum 2 obiektów kubaturowych,
Za uprawnienia równoważne Zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia równoważne wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334. z późn. zm.).
Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji osób wskazanych wyżej, pod warunkiem posiadania przez te osoby, kwalifikacji, uprawnień, oraz doświadczenia wymaganych dla każdej z tych osób.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 10.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Po zmianie:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 12.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-10 11:00
Po zmianie:
2024-04-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-10 11:30
Po zmianie:
2024-04-12 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-09
Po zmianie:
2024-05-10



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00273630/01 z dnia: 2024-04-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 12.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Po zmianie:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 15.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-12 11:00
Po zmianie:
2024-04-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-12 11:30
Po zmianie:
2024-04-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-14



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00280959/01 z dnia: 2024-04-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 15.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Po zmianie:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 16.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-15 11:00
Po zmianie:
2024-04-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-15 12:00
Po zmianie:
2024-04-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-14
Po zmianie:
2024-05-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00284098/01 z dnia: 2024-04-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 16.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Po zmianie:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 17.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-16 11:00
Po zmianie:
2024-04-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-16 12:00
Po zmianie:
2024-04-17 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-15
Po zmianie:
2024-05-16



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00286271/01 z dnia: 2024-04-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-17 11:00
Po zmianie:
2024-04-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-17 11:30
Po zmianie:
2024-04-19 11:30
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany, projekt konstrukcji
kody CPV 45000000, 45111200, 45111291, 45210000, 45214100, 45223300, 45232454, 45232460, 45233140, 45233251, 45261215, 45311000, 45311200, 45312000, 45313100, 45315300, 45321000, 45330000, 45331100, 45331200, 45332000, 45333000, 45343000, 45400000, 45410000, 45421000, 71220000, 71320000, 71327000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin