Zlecenie 7619718 - Zapytanie ofertowe nr 11/2020 na kompleksową organizację i...

   
Zamówienie 7619718 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-07-31
przedmiot zlecenia
Zapytanie ofertowe nr 11/2020 na kompleksową organizację i realizację szkolenia w ramach projektu „ZDZ – Zmierzamy Do Zmiany. Szko
lenia wewnętrzne pracowników WM ZDZ w Olsztynie”

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i realizacja szkolenia zamkniętego wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem dla 12 pracowników Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie w temacie „Techniki sprzedażowe w branży edukacyjnej” w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, realizowanych podczas 3 dni kalendarzowych.
Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik 1.

Kody CPV mające zastosowanie do postępowania:
- 79632000-3 - Szkolenia pracowników
- 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
- 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
- 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy kompleksowej organizacji i realizacji szkolenia zamkniętego wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem dla 12 pracowników Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie w temacie „Techniki sprzedażowe w branży edukacyjnej” w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, realizowanych podczas 3 dni kalendarzowych. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i realizacja szkolenia zamkniętego wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem dla 12 pracowników Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie w temacie „Techniki sprzedażowe w branży edukacyjnej” w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, realizowanych podczas 3 dni kalendarzowych.
I. Merytoryczny aspekt usługi
a) zakres tematyczny szkolenia
Program szkoleniowy powinien obejmować następujące zagadnienia:
1. Sprzedaż doradcza – jak zwiększyć skuteczność rozmów handlowych w branży edukacyjnej:
• Filozofia sprzedaży doradczej.
• Różnice pomiędzy sprzedażą doradczą a sprzedażą transakcyjną.
• Kluczowe kompetencje w sprzedaży doradczej.
2. Sprzedaż przez telefon:
• Wprowadzenie.
• Filozofia sprzedaży przez telefon.
• Opór ludzi w kontakcie telefonicznym.
• Kluczowe kompetencje w rozmowie przez telefon.
3. Budowanie relacji i zaufania:
• Nawiązanie kontaktu przez telefon.
• Co wpływa na budowanie relacji.
• Zaufanie jako podstawa sprzedaży doradczej.
• Co mówić o firmie aby budować zaufanie.
• Jak zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
• Techniki podnoszenia wiarygodności.
4. Zdobywanie informacji w modelu sprzedaży doradczej:
• Co potrzebne jest klientowi?
• Jakie informacje warto pozyskać – definiowanie obszarów.
• Umiejętność zadawania pytań.
• Pytania o cele, problemy, możliwości, opcje.
• Jak przygotować się do wizyty klienta.
5. Bank pytań:
• Wypracowanie pytań do stosowania na rozmowie z klientem.
• Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
6. Sztuka prezentacji produktów i usług:
• Czym kieruję się klient w podejmowaniu decyzji.
• Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
• Jak przedstawić usługi, aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klientów.
• Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
• „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do nowych pomysłów.
• Prezentacja rozwiązań – scenki sprzedażowe.
7. Skuteczna argumentacja perswazyjna:
• Podstawowe źródła i symptomy oporu klientów.
• Strach przed zmianą – czego boją się klienci?
• Pokonywanie obiekcji klientów.
• Jak przekonywać klientów o silnej osobowości.
• Wskaźniki odniesienia.
• Storytelling jako metoda zmiany przekonań.
• Pokonywanie oporu klienta – scenki sprzedażowe

Wyłoniony do wykonania usługi Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić szczegółowy program szkolenia, jego cele i planowane efekty, nie później niż w dniu podpisania umowy na realizację usługi.
b) trener/trenerzy
Trener/ trenerzy planowani do prowadzenia szkolenia posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu, o którym mowa w pkt a), tj. każdy z nich może udokumentować takie doświadczenie w wymiarze min. 300 godz. dydaktycznych z okresu ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert.
Wykonawca może wskazać maksymalnie 3 trenerów do przeprowadzenia 24-godzinnego szkolenia.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, którego oferta została wyłoniona do wykonania usługi, do złożenia w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 3 dni, dokumentów potwierdzających deklarowane doświadczenie trenera/trenerów planowanych do realizacji zamówienia.
c) materiały szkoleniowe
Wyłoniony do wykonania usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za opracowanie i przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia, które przekaże uczestnikom wraz z notatnikiem i długopisem w chwili rozpoczęcia szkolenia.
Materiały muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.
d) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu.

II. Organizacyjny aspekt usługi - szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do załączonego Zapytania ofertowego nr 11-2020
branża Edukacja, szkolenia, Gastronomia, catering, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża kursy i szkolenia inne, żywienie zbiorowe, hotelarstwo, szkolenia zawodowe
kody CPV 80500000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin