data publikacji: 2011-10-28 godz (Cały dzień)
Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym Pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Nasi specjaliści przeanalizowali 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje promocyjne, gadgety, identyfikację wizualną firmy, reklamy Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań?
Największą ilość wyników postępowań przetargowych ogłoszonych zostało w miesiącu lipcu – 424 i w stosunku do całego kwartału wynik ten stanowi 35% całości. W sierpniu liczba ta wyniosła 234 (33%). Z kolei wrzesień tylko 226 (32%).
W trzecim kwartale 2011 roku największą ilość zamówień publicznych rozstrzygnięto w województwie mazowieckim – 203. A taki wynik stanowi blisko 28% wszystkich ogłoszonych wyników. Kolejne województwa w zestawieniu to: śląskie – 61 (9%) i małopolskie – 55 przetargów (8%). Najmniej wyników postępowań związanych z branżą reklamową ogłoszono w województwie lubuskim, bo zaledwie 7.
zaloguj się, aby uzyskać pełny dostęp