Przetarg 10456740 - 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót...

   
Analizuj Zamówienie 10456740 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-18
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja zabytkowych budynków użytecznośc
i publicznej w Świdnicy”, który obejmuje swym zakresem następujące zadania:1) Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej,2) Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi:1) Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy -Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej dokumentacja projektowa pn.:a) „Przebudowa i uzupełnienie istniejącej instalacji oświetlenie awaryjnego i ewakuacyjnego we wskazanym ciągu komunikacyjnym pomieszczeń biblioteki w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy – Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej” opracowana przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. „ARCHITEKT” mgr inż. Arch. Andrzej Mikuła, mgr inż. Arch. Bogdan Mikuła, Rynek 42/3, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót. b) „Renowacja elewacji budynku przy ul. Franciszkańskiej oraz sieni wejściowej w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy – Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej” opracowana przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. „ARCHITEKT” mgr inż. Arch. Andrzej Mikuła, mgr inż. Arch. Bogdan Mikuła, Rynek 42/3, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót.2) Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7, dokumentacja projektowa pn.: a) „Termomodernizacja i przebudowa budynku w zakresie remontu elewacji oraz dachu, docieplenia ścian i dachu budynku, wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej i niskoprądowej wraz z siecią internetową” opracowana przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Budowany z dnia 18.06.2018 r. zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 1117/2018 z dnia 31.07.2018 r. , Projekt Wykonawczy, Ogólną i Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Budowlano - Architektoniczny w zakresie termomodernizacji i przebudowy budynku dachu w zakresie remontu elewacji oraz docieplenia dachu budynku z dnia 26.02.2024 r. zatwierdzony decyzją nr 300/2024 udzielającą pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku oraz Program Prac Konserwatorskich dotyczący drzwi wejściowych do budynku sporządzony przez mgr Bogdana Czesaka i Program Prac Konserwatorskich dotyczący witraża w auli sporządzony przez dr Edytę Bernady. b) „Przebudowa naświetli wraz z zagospodarowaniem terenu w obrębie budynku przy ul. Franciszkańskiej 7 w Świdnicy” opracowana przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Techniczny, Ogólną i Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.3. Zakres robót został uzgodniony z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu, Delegaturą w Wałbrzychu na etapie projektowym. Zamawiający posiada ostateczne i prawomocne pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku.Dokumentacja w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok.109.4. Zakres prac koniecznych do realizacji przedmiotu umowy: 4.1. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej 18 w Świdnicy w skład, który wchodzi m.in.:a) wymiana wskazanych, istniejących opraw świetlówkowych na nowe oprawy natynkowe typu LED; przebudowa i modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego w nowych lokalizacjach wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej do ich zasilania (instalacja prowadzona w bruzdach wykonanych w tynkach),b) zabudowa tablicy do centralnego zasilania i monitoringu oświetlenia awaryjnego; wykonanie instalacji do sterowania włącznikiem przeciwpożarowym wraz z lokalizacją przycisku na elewacji od strony ul. Konopnickiej,4.2. Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7:a) Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji budynku wraz z dociepleniem dachu wełną mineralną oraz wykonaniem paroizolacji zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica. b) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę naświetli piwnicznych znajdujących się z przodu budynku wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej oraz wykonaniem renowacji cokołu z tyłu i z przodu budynku zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński. ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica.c) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany stolarki okiennej, przebudowy dachu i wykonania prac wewnątrz budynku oraz renowacji cokołu z piaskowca na elewacji bocznej. d) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przebudowy naświetli piwnicznych wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej na elewacji tylnej budynku. 22. WARUNKI PŁATNOŚCI1. Z uwagi na realizowanie zadania w dużej części z Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie 2 999 900,00 zł jaką Gmina Miasto Świdnica otrzymała na zrealizowanie tego zadania, rozliczenie za wykonanie zadanie odbędzie się zgodnie z zapisami SWZ-u:2. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w trzech transzach. W roku 2024 Zamawiający przewiduje wypłatę wynagrodzenia w jednej transzy, w roku 2025 w dwóch transzach tzn. że Wykonawca może wystawić trzy faktury w trzech następujących transzach:1) Pierwsza transza będzie wypłacona z wkładu własnego Gminy Miasto Świdnica, jest ona zależna od zaoferowanej kwoty w postepowaniu przetargowym. Jednocześnie kwota faktury może wynieść maksymalnie 421 967,47 zł brutto. Podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 35 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.2) Druga transza wypłacona w roku 2025 po wykonaniu prac na kwotę 50 % otrzymanej promesy tj. 1 499 950,00 zł brutto, podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 35 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.3) Trzecia transza zostanie wypłacona w 2025 roku po zakończeniu całego przedmiotu umowy, tj. na kwotę 50 % otrzymanej promesy czyli 1 499 950,00 zł brutto, w trybie nie dłuższym niż 35 dni od dnia protokolarnego odbioru inwestycji.3. W przypadku gdy wynagrodzenie Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie, będzie wyższe niż suma w/w trzech transz Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej czwartej transzy. Wysokość przedmiotowej transzy będzie stanowiła różnicę między zaproponowanym wynagrodzeniem brutto, a sumą trzech transz. Transza ta płatna będzie przed trzecią transzą po zrealizowaniu robót na przedmiotową kwotę. Podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 35 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.4. Kwoty transz przedstawione powyżej są kwotami maksymalnymi wynikającymi z dotacji. W przypadku gdy wynagrodzenie Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie, będzie niższe niż suma trzech transz Zamawiający informuje, że transze te zostaną zmniejszone proporcjonalnie do wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą zapłaty będzie protokół częściowy zatwierdzony przez Inspektora nadzoru (o ile dotyczy).

P-48/V/24

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00315992/01 z dnia: 2024-05-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy”, który obejmuje swym zakresem następujące zadania:
1) Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej,
2) Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy -Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej dokumentacja projektowa pn.:
a) „Przebudowa i uzupełnienie istniejącej instalacji oświetlenie awaryjnego i ewakuacyjnego we wskazanym ciągu komunikacyjnym pomieszczeń biblioteki w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy – Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej” opracowana przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. „ARCHITEKT” mgr inż. Arch. Andrzej Mikuła, mgr inż. Arch. Bogdan Mikuła, Rynek 42/3, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót.
b) „Renowacja elewacji budynku przy ul. Franciszkańskiej oraz sieni wejściowej w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy – Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej” opracowana przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. „ARCHITEKT” mgr inż. Arch. Andrzej Mikuła, mgr inż. Arch. Bogdan Mikuła, Rynek 42/3, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót.
2) Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7, dokumentacja projektowa pn.:
a) „Termomodernizacja i przebudowa budynku w zakresie remontu elewacji oraz dachu, docieplenia ścian i dachu budynku, wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej i niskoprądowej wraz z siecią internetową” opracowana przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Budowany z dnia 18.06.2018 r. zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 1117/2018 z dnia 31.07.2018 r. , Projekt Wykonawczy, Ogólną i Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Budowlano - Architektoniczny w zakresie termomodernizacji i przebudowy budynku dachu w zakresie remontu elewacji oraz docieplenia dachu budynku z dnia 26.02.2024 r. zatwierdzony decyzją nr 300/2024 udzielającą pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku oraz Program Prac Konserwatorskich dotyczący drzwi wejściowych do budynku sporządzony przez mgr Bogdana Czesaka i Program Prac Konserwatorskich dotyczący witraża w auli sporządzony przez dr Edytę Bernady.
b) „Przebudowa naświetli wraz z zagospodarowaniem terenu w obrębie budynku przy ul. Franciszkańskiej 7 w Świdnicy” opracowana przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Techniczny, Ogólną i Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. Zakres robót został uzgodniony z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu, Delegaturą w Wałbrzychu na etapie projektowym. Zamawiający posiada ostateczne i prawomocne pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku.
Dokumentacja w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok.109.


4. Zakres prac koniecznych do realizacji przedmiotu umowy:
4.1. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej 18 w Świdnicy w skład, który wchodzi m.in.:
a) wymiana wskazanych, istniejących opraw świetlówkowych na nowe oprawy natynkowe typu LED; przebudowa i modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego w nowych lokalizacjach wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej do ich zasilania (instalacja prowadzona w bruzdach wykonanych w tynkach),
b) zabudowa tablicy do centralnego zasilania i monitoringu oświetlenia awaryjnego; wykonanie instalacji do sterowania włącznikiem przeciwpożarowym wraz z lokalizacją przycisku na elewacji od strony ul. Konopnickiej,

4.2. Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji budynku wraz z dociepleniem dachu wełną mineralną oraz wykonaniem paroizolacji zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica.

b) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę naświetli piwnicznych znajdujących się z przodu budynku wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej oraz wykonaniem renowacji cokołu z tyłu i z przodu budynku zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński. ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica.

c) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany stolarki okiennej, przebudowy dachu i wykonania prac wewnątrz budynku oraz renowacji cokołu z piaskowca na elewacji bocznej.

d) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przebudowy naświetli piwnicznych wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej na elewacji tylnej budynku.


22. WARUNKI PŁATNOŚCI

1. Z uwagi na realizowanie zadania w dużej części z Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie 2 999 900,00 zł jaką Gmina Miasto Świdnica otrzymała na zrealizowanie tego zadania, rozliczenie za wykonanie zadanie odbędzie się zgodnie z zapisami SWZ-u:
2. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w trzech transzach. W roku 2024 Zamawiający przewiduje wypłatę wynagrodzenia w jednej transzy, w roku 2025 w dwóch transzach tzn. że Wykonawca może wystawić trzy faktury w trzech następujących transzach:
1) Pierwsza transza będzie wypłacona z wkładu własnego Gminy Miasto Świdnica, jest ona zależna od zaoferowanej kwoty w postepowaniu przetargowym. Jednocześnie kwota faktury może wynieść maksymalnie 421 967,47 zł brutto. Podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 35 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
2) Druga transza wypłacona w roku 2025 po wykonaniu prac na kwotę 50 % otrzymanej promesy tj. 1 499 950,00 zł brutto, podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 35 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
3) Trzecia transza zostanie wypłacona w 2025 roku po zakończeniu całego przedmiotu umowy, tj. na kwotę 50 % otrzymanej promesy czyli 1 499 950,00 zł brutto, w trybie nie dłuższym niż 35 dni od dnia protokolarnego odbioru inwestycji.
3. W przypadku gdy wynagrodzenie Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie, będzie wyższe niż suma w/w trzech transz Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej czwartej transzy. Wysokość przedmiotowej transzy będzie stanowiła różnicę między zaproponowanym wynagrodzeniem brutto, a sumą trzech transz. Transza ta płatna będzie przed trzecią transzą po zrealizowaniu robót na przedmiotową kwotę. Podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 35 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
4. Kwoty transz przedstawione powyżej są kwotami maksymalnymi wynikającymi z dotacji. W przypadku gdy wynagrodzenie Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie, będzie niższe niż suma trzech transz Zamawiający informuje, że transze te zostaną zmniejszone proporcjonalnie do wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą zapłaty będzie protokół częściowy zatwierdzony przez Inspektora nadzoru (o ile dotyczy).
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy”, który obejmuje swym zakresem następujące zadania:
1) Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej,
2) Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy -Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej dokumentacja projektowa pn.:
a) „Przebudowa i uzupełnienie istniejącej instalacji oświetlenie awaryjnego i ewakuacyjnego we wskazanym ciągu komunikacyjnym pomieszczeń biblioteki w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy – Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej” opracowana przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. „ARCHITEKT” mgr inż. Arch. Andrzej Mikuła, mgr inż. Arch. Bogdan Mikuła, Rynek 42/3, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót.
b) „Renowacja elewacji budynku przy ul. Franciszkańskiej oraz sieni wejściowej w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy – Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej” opracowana przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. „ARCHITEKT” mgr inż. Arch. Andrzej Mikuła, mgr inż. Arch. Bogdan Mikuła, Rynek 42/3, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót.
2) Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7, dokumentacja projektowa pn.:
a) „Termomodernizacja i przebudowa budynku w zakresie remontu elewacji oraz dachu, docieplenia ścian i dachu budynku, wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej i niskoprądowej wraz z siecią internetową” opracowana przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Budowany z dnia 18.06.2018 r. zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 1117/2018 z dnia 31.07.2018 r. , Projekt Wykonawczy, Ogólną i Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Budowlano - Architektoniczny w zakresie termomodernizacji i przebudowy budynku dachu w zakresie remontu elewacji oraz docieplenia dachu budynku z dnia 26.02.2024 r. zatwierdzony decyzją nr 300/2024 udzielającą pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku oraz Program Prac Konserwatorskich dotyczący drzwi wejściowych do budynku sporządzony przez mgr Bogdana Czesaka i Program Prac Konserwatorskich dotyczący witraża w auli sporządzony przez dr Edytę Bernady.
b) „Przebudowa naświetli wraz z zagospodarowaniem terenu w obrębie budynku przy ul. Franciszkańskiej 7 w Świdnicy” opracowana przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica. Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Techniczny, Ogólną i Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. Zakres robót został uzgodniony z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu, Delegaturą w Wałbrzychu na etapie projektowym. Zamawiający posiada ostateczne i prawomocne pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku.
Dokumentacja w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok.109.


4. Zakres prac koniecznych do realizacji przedmiotu umowy:
4.1. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Franciszkańskiej 18 w Świdnicy w skład, który wchodzi m.in.:
a) wymiana wskazanych, istniejących opraw świetlówkowych na nowe oprawy natynkowe typu LED; przebudowa i modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego w nowych lokalizacjach wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej do ich zasilania (instalacja prowadzona w bruzdach wykonanych w tynkach),
b) zabudowa tablicy do centralnego zasilania i monitoringu oświetlenia awaryjnego; wykonanie instalacji do sterowania włącznikiem przeciwpożarowym wraz z lokalizacją przycisku na elewacji od strony ul. Konopnickiej,

4.2. Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Franciszkańskiej 7:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji budynku wraz z dociepleniem dachu wełną mineralną oraz wykonaniem paroizolacji zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński, ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica.

b) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę naświetli piwnicznych znajdujących się z przodu budynku wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej oraz wykonaniem renowacji cokołu z tyłu i z przodu budynku zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektowo-Wykonawczą mgr inż. Jacek Krawczyński. ul. Spółdzielcza 11/4, 58-100 Świdnica.

c) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany stolarki okiennej, przebudowy dachu i wykonania prac wewnątrz budynku oraz renowacji cokołu z piaskowca na elewacji bocznej.

d) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przebudowy naświetli piwnicznych wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej na elewacji tylnej budynku.


22. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Z uwagi na realizowanie zadania w dużej części z Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie 2 999 900,00 zł jaką Gmina Miasto Świdnica otrzymała na zrealizowanie tego zadania, rozliczenie za wykonanie zadanie odbędzie się zgodnie z zapisami SWZ-u:
2. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w trzech transzach. W roku 2024 Zamawiający przewiduje wypłatę wynagrodzenia w jednej transzy, w roku 2025 w dwóch transzach tzn. że Wykonawca może wystawić trzy faktury w trzech następujących transzach:
1) Pierwsza transza będzie wypłacona z wkładu własnego Gminy Miasto Świdnica, jest ona zależna od zaoferowanej kwoty w postepowaniu przetargowym. Jednocześnie kwota faktury może wynieść maksymalnie 421 967,47 zł brutto. Podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 30 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
2) Druga transza wypłacona w roku 2025 po wykonaniu prac na kwotę 50 % otrzymanej promesy tj. 1 499 950,00 zł brutto, podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 30 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
3) Trzecia transza zostanie wypłacona w 2025 roku po zakończeniu całego przedmiotu umowy, tj. na kwotę 50 % otrzymanej promesy czyli 1 499 950,00 zł brutto, w trybie nie dłuższym niż 30 dni od dnia protokolarnego odbioru inwestycji.
3. W przypadku gdy wynagrodzenie Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie, będzie wyższe niż suma w/w trzech transz Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej czwartej transzy. Wysokość przedmiotowej transzy będzie stanowiła różnicę między zaproponowanym wynagrodzeniem brutto, a sumą trzech transz. Transza ta płatna będzie przed trzecią transzą po zrealizowaniu robót na przedmiotową kwotę. Podstawą zapłaty w trybie nie dłuższym niż 30 dni od wystawienia faktury będzie protokół zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
4. Kwoty transz przedstawione powyżej są kwotami maksymalnymi wynikającymi z dotacji. W przypadku gdy wynagrodzenie Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie, będzie niższe niż suma trzech transz Zamawiający informuje, że transze te zostaną zmniejszone proporcjonalnie do wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą zapłaty będzie protokół częściowy zatwierdzony przez Inspektora nadzoru (o ile dotyczy).
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić finansowanie przedmiotowej inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Gminy Miasto Świdnica, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy.
branża Budowlana - obiekty, Dekarstwo, Elewacje, termomodernizacje
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty użyteczności publicznej, pokrycia dachowe, elewacje, termomodernizacja
kody CPV 45111200, 45261000, 45262512, 45310000, 45320000, 45421000, 45442300, 45443000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin