Przetarg 8451573 - 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego...

   
Analizuj Zamówienie 8451573 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-11
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Jędrzejowie2. Przedmiot zam
ówienia obejmuje remont nawierzchni terenu sportowego wielofunkcyjnego wraz z niezbędnym wyposażeniem zlokalizowanego na działce nr ewid. 408 w Jędrzejowie przy ul. Feliksa Przypkowskiego 12.W ramach zadania zostanie wykonane boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 44,0 x 30,0 m z wydzielonymi polami gry ( 1 boisko do piłki ręcznej, 2 boiska do koszykówki , 2 boiska do piłki siatkowej wraz z wyposażeniem), instalacją odwadniającą i oświetleniem. Boisko zostanie ogrodzone , będą zamontowane piłkochwyty i trybuny przenośne. W ramach inwestycji zostanie wykonany plac wielofunkcyjny i ciągi pieszo jezdne o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm.Zamawiający wymaga, aby oferowana nowa nawierzchnia poliuretanowa na boiska wielofunkcyjne spełniała parametry techniczne i użytkowe wskazane w dokumentacji technicznej. Przed wbudowaniem nawierzchni należy potwierdzić spełnienie wymagań dokumentami i uzyskać akceptację inspektora nadzoru.Uwaga: Roboty budowlane na obiekcie zostały rozpoczęte i wykonane częściowo w zakresie prac rozbiórkowych i robót ziemnych. 3. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w:a) Projekcie Architektoniczno - Budowlanym pn.: Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz remont placu wielofunkcyjnego, Projekcie Odwodnienia boiska wielofunkcyjnego oraz Projekcie Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Jędrzejowie.b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – zwanych STWiORc) przedmiarach robót– stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.Przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą. Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty, dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca

RIZP.271.13.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00242726/01 z dnia: 2021-10-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-26 10:00
Po zmianie:
2021-11-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-26 11:00
Po zmianie:
2021-11-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-24
Po zmianie:
2021-12-03


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00253510/01 z dnia: 2021-11-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki w zakresie:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł
b) Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400 000,00 zł
2. zdolności technicznej i zawodowej
a) wykonawca winien wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na:
- wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000 m2 oraz
- wykonaniu nawierzchni poliuretanowej wykonanej w technologii typu EPDM o powierzchni min. 1000 m2
b) wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami, które będą pełnić funkcję kierownika budowy (robót), posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej. Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót lub inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o powierzchni min. 1000 m2 o nawierzchni poliuretanowej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Po zmianie:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki w zakresie:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł
b) Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400 000,00 zł
2. zdolności technicznej i zawodowej
a) wykonawca winien wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na:
- wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000 m2 oraz
- wykonaniu nawierzchni poliuretanowej wykonanej w technologii EPDM lub w technologii natryskowej o powierzchni min. 1000 m2
b) wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami, które będą pełnić funkcję kierownika budowy (robót), posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej. Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót lub inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o powierzchni min. 1000 m2 o nawierzchni poliuretanowej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 400 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożenie.
c) wykaz robót budowlanych spełniających wymagania określone w rozdz. V pkt. 1 ppkt. 1.2 lit a) SWZ (tj. wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000 m2 oraz wykonaniu nawierzchni poliuretanowej wykonanej w technologii typu EPDM o powierzchni min. 1000 m2) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego roboty te zostały wykonane – sporządzony wg załącznika nr 5 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. osób, która będą pełnić funkcję kierownika budowy (robót), posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadającej doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót lub inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o powierzchni min. 1000 m2 o nawierzchni ze sztucznej trawy i/ lub powierzchni poliuretanowej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ
Po zmianie:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 400 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożenie.
c) wykaz robót budowlanych spełniających wymagania określone w rozdz. V pkt. 1 ppkt. 1.2 lit a) SWZ (tj. wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000 m2 oraz wykonaniu nawierzchni poliuretanowej wykonanej w technologii EPDM lub w technologii natryskowej o powierzchni min. 1000 m2) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego roboty te zostały wykonane – sporządzony wg załącznika nr 5 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. osób, która będą pełnić funkcję kierownika budowy (robót), posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadającej doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót lub inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o powierzchni min. 1000 m2 o nawierzchni ze sztucznej trawy i/ lub powierzchni poliuretanowej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-04 10:00
Po zmianie:
2021-11-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-04 11:00
Po zmianie:
2021-11-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-03
Po zmianie:
2021-12-09


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00260916/01 z dnia: 2021-11-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-10 10:00
Po zmianie:
2021-11-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-10 11:00
Po zmianie:
2021-11-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-09
Po zmianie:
2021-12-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00268446/01 z dnia: 2021-11-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-16 10:00
Po zmianie:
2021-11-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-16 11:00
Po zmianie:
2021-11-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-15
Po zmianie:
2021-12-18
branża Drogownictwo
podbranża boiska
kody CPV 45212220
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin