Przetarg 10480580 - 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń na...

   
Analizuj Zamówienie 10480580 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-23
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa
instalacji wentylacyjnej dla części budynku A.2. Przedmiot umowy obejmuje roboty, prace i dostawy w następującym zakresie: 1) przebudowa budynku A oraz sąsiedniego budynku garażu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POZIOMIE PRZYZIEMIA, II ORAZ III PIĘTRA BUDYNKU A, UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10, WRAZ Z BUDOWĄ NOWEJ KLIMATYZACJI DLA CZĘŚCI BUDYNKU A ORAZ PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACYJNEJ DLA STREFY KUCHNI I SALI WYKŁADOWEJ W PRZYZIEMIU BUDYNKU A” autorstwa BIPROINSTAL Rafał Marciniak z grudnia 2023 r.2) przebudowa istniejącego systemu automatyki wentylacji kuchni oraz budowa nowego systemu automatyki dla maszynowni wody lodowej zgodnie z projektami technicznymi automatyki opracowanymi przez firmę BCD AUTOMATYKA, które stanowią uzupełnienie dla dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę BIPROINSTAL (patrz Zakres A) oraz w oparciu o niezbędne projekty warsztatowe i uzgodnienia z Zamawiającym (patrz Zakres C).3) wykonanie prac uzupełniających dla zakresu A oraz B polegających na opracowaniu projektów warsztatowych, ich uzgodnieniu z Zamawiającym i Nadzorem Autorskim oraz na ich podstawie realizacji prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, programistycznych oraz dostaw wyposażenia.4) opracowanie i przekazanie 2 egzemplarzy zbiorczej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (pliki edytowalne i nieedytowalne) dla robót budowlanych i instalacyjnych zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach zakresu A, B i C z podziałem na dokumentację powykonawczą wykonaną na podstawie projektu budowlanego (2 egzemplarze) - w celu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych oraz dokumentację powykonawczą wykonaną na podstawie projektów technicznych wykonawczych przekazanych przez Zamawiającego i projektów warsztatowych opracowanych przez Wykonawcę (2 egzemplarze), zgodnie z wymaganiami szczegółowymi zebranymi w załączniku nr 12 do SWZ.5) przeprowadzenie przez Wykonawcę, na koszt i staraniem Wykonawcy wszystkich niezbędnych testów, pomiarów i sprawdzeń potwierdzających poprawność działania oraz osiągnięcie projektowanych parametrów wykonanych oraz przebudowanych instalacji, w tym zapewnienie urządzeń pomiarowych oraz zapewnienie urządzeń symulujących działanie elementów automatyki, w celu potwierdzenia poprawności w zakresie wykonanych oraz przebudowanych i dostarczonych systemów automatyki oraz instalacji i systemów okablowania sieci komputerowej, systemu Kontroli Dostępu.6) Przeprowadzenie przez Wykonawcę, na koszt i staraniem Wykonawcy, na podstawie wydanego przez Zamawiającego pełnomocnictwa postępowania w Urzędzie Dozoru Technicznego dotyczącego zgłoszenia urządzeń maszynowni wody lodowej podlegających dozorowi technicznemu oraz uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację tych urządzeń oraz maszynowni wody lodowej jako zespołu urządzeń, w tym zapewnienia przez Wykonawcę własnym staraniem i na swój koszt, przeprowadzenia przez odpowiednią notyfikowaną jednostkę oceny zgodności zgodnie z dyrektywą ciśnieniową zakończoną wydaniem deklaracji zgodności dla zespołu urządzeń tworzących instalację maszynowni wody lodowej, wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów dla przeprowadzenia ww. procedur i przekazaniem kopii ww. dokumentów oraz kopii korespondencji z UDT do Zamawiającego, oraz zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu po przebudowie do Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej, a po zajęciu stanowisk przez powyższe instytucje lub braku sprzeciwu tych instytucji, przekazanie zawiadomienia o zakończeniu budowy do organu Nadzoru Budowlanego i uzyskaniu od Nadzoru Budowlanego stosownej decyzji w przedmiotowej sprawie, wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów dla przeprowadzenia ww. procedur i z przekazaniem kopii ww. dokumentów oraz kopii korespondencji z ww. instytucjami do Zamawiającego.Uwaga: prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone w i przy budynku użyteczności publicznej (uczelni wyższej), nie wyłączonym z użytkowania, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych pod nr A 226, decyzją z dn. 20.03.1980 r.3. Zakres prac obejmuje w szczególności:1) przebudowę istniejącego systemu wentylacji mechanicznej dla kuchni i sali wykładowej 0011 obejmującej:- odseparowanie systemu wentylacyjnego sali wykładowej 0011 od systemu wentylacyjnego kuchni z montażem nowej centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z pompą ciepła wraz z wykonaniem nowych czerpni i wyrzutni oraz wykonaniem rozbudowanej automatyki gwarantującej zapewnienie komfortu oraz ekonomicznego wykorzystania wentylacji w zależności od ilości osób w sali wykładowej,- wymianę istniejącego wentylatora wyciągowego z okapów kuchennych,- montaż nowego kanału wyrzutowego ponad dach budynku z okapów kuchennych z zastosowaniem systemu kominowego montowanego na elewacji,- wymianę głównych okapów kuchennych na okapy systemowe z potrójnym systemem filtracji,- demontaż 2 mniejszych okapów w strefie kuchni,- przebudowę istniejącego systemu automatyki wentylacji kuchni z uwzględnieniem przeprowadzonej przebudowy oraz uwzględnieniem zdemontowanych i nowo zainstalowanych urządzeń.2) przebudowę pomieszczeń w tzw. Centrum Informatyki na 2 piętrze budynku A wraz z wykonaniem:- nowych posadzek, sufitów, drzwi prac budowlanych wykończeniowych,- generalnego remontu toalet,- dedykowanych systemów wentylacji wyciągowej i nawiewno-wywiewnej z przynależną automatyką,- systemu klimatyzacji w oparciu o system wody lodowej z przynależną automatyką,- wymianą wszystkich grzejników instalacji C.O.,- przebudowy i rozbudowy istniejących systemów ppoż., kontroli dostępu, systemu okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzyskania i przekazania Zamawiającemu co najmniej 25-letniej gwarancji systemowej producenta na cały wykonany system transmisyjny w zakresie przebudowanego systemu okablowania strukturalnego. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich wymogów nakładanych przez producenta systemu na instalatorów wykonujących prace- zabudów meblowych, dostawę mebli i wyposażenia,3) przebudowę pomieszczeń na poziomie przyziemia w budynku A wraz z wykonaniem nowej maszynowni chłodniczej (klimatyzacyjnej) w zakresie I etapu wraz z przynależną automatyką oraz maszynowni wentylacyjnej z nową centralą wentylacyjną wraz z przynależną automatyką dla sali wykładowej 0011 i nowym wentylatorem wyciągowym dla okapów kuchennych, z niezbędną rozbudową zasilania elektrycznego, przebudową istniejących systemów ppoż., kontroli dostępu, instalacji elektrycznej niskoprądowej oraz przebudową istniejącej instalacji gazowej.4) montaż na dachu sąsiedniego garażu chłodnic wentylatorowych (tzw. drycoolerów) dla systemu klimatyzacji w zakresie I etapu wraz z podkonstrukcją oraz wykonaniem robót ziemnych polegających m.in. na przeprowadzeniu w gruncie pomiędzy budynkiem A a garażem rurociągów glikolowych i okablowania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 11 do SWZ

ZP/010/24

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00297317/01 z dnia: 2024-04-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.
9. Zmianę polegającą na wprowadzeniu rozliczeń częściowych zgodnie z zapisami § 6.
PEŁEN TEKST ZMIAN W TRESCI PROJEKTU UMOWY
Po zmianie:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.

Zamawiający wyznacza WIZJĘ LOKALNĄ na 26.04.2024 r. o godz. 15:00. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe - Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00303333/01 z dnia: 2024-04-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.

Zamawiający wyznacza WIZJĘ LOKALNĄ na 26.04.2024 r. o godz. 15:00. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe - Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej
Po zmianie:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.

Zamawiający wyznacza WIZJĘ LOKALNĄ na 26.04.2024 r. o godz. 15:00. oraz 08.05.2024 godz. 16:00. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe - Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-08 08:00
Po zmianie:
2024-05-14 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-08 08:05
Po zmianie:
2024-05-14 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-06
Po zmianie:
2024-06-12
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE DODATKOWY TERMIN OBOWIĄZKOWEJ WIZJI LOKALNEJ: 08.05.2024 GODZ 16:00.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00321100/01 z dnia: 2024-05-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-14 08:00
Po zmianie:
2024-05-16 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-14 08:05
Po zmianie:
2024-05-16 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-12
Po zmianie:
2024-06-14
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45310000, 45330000, 45331000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin