Przetarg 10338932 - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi promocji w Internecie...

   
Analizuj Zamówienie 10338932 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-20
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi promocji w Internecie obejmujące przygotowanie, i realizację kampanii promocyjnej w ramach pro
mocji programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027:a) prowadzenie kampanii promocyjnej na profilu Zamawiającego na Facebooku; przygotowanie i publikacja czterech postów tygodniowo, komentowanie wpisów i korespondencja z użytkownikami, promocja minimum sześciu wybranych postów w miesiącu, przygotowywanie projektów graficznych postów oraz innych elementów graficznych przez cały okres realizacji kampanii, zdobycie nowych fanów, zaangażowanie obecnych i przyszłych. W okresie realizacji kampanii Wykonawca ma zapewnić osiągnięcie następujących wskaźników: kliknięcia (min. 40 000), aktywność w zakresie postów (min.40 000) oraz polubienia (min. 2 000).b) Przygotowanie i realizacja sesji zdjęciowej i video ( tzw. success story) dla min. 6 / max. 10 wskazanych przez Zamawiającego beneficjentów z terenu województwa łódzkiego. W ramach danego zadania do Wykonawcy należeć będzie wykonanie co najmniej 15 zdjęć oraz nagranie 2-3 minutowego filmiku przedstawiającego projekt/beneficjenta dla każdego success story.2. Usługa powinna mieć charakter kompleksowy - do Wykonawcy należeć będzie w szczególności: zaprojektowanie postów z wykorzystaniem różnych formatów (np. infografika video/filmik, animacja, komiks), publikacja, interakcja z użytkownikami, aktualizowanie zamieszczanych w serwisie Facebook treści, oraz odpowiednio przygotowanie i wykonanie success story, nadzór i udokumentowanie kampanii promocyjnej. 3. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być zgodne z Księgą Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027 oraz Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027. Zamawiający wymaga również aby kampania spełniała co najmniej minimalne warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z przepisami Ustawy o dostępności cyfrowej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1440 z późn. zm.).4. Usługa powinna być realizowana zgodnie z wytycznymi FB oraz przepisami Ustawy o prawe autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz.2509 z późn. zm.).5. KOD CPV: 72400000 – 4 (usługi internetowe), 79341400 - 0 (usługi prowadzenia kampanii reklamowych), 79961000-8 (usługi fotograficzne).6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.8. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

ZP-05/24-USL/04
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 72400000, 79341400, 79961000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin