Przetarg 10403762 - Dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi zdalnego...

   
Analizuj Zamówienie 10403762 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla
czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lublinie.

[Numeracja zgodna z SWZ]4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kodów umożliwiających aktywację usługizdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobookówdla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie.4.2. Zakres zamówienia obejmuje:4.2.1. Wykonawca powinien posiadać w swojej ofercie co najmniej 40 tys. tytułówliteratury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book oraz co najmniej 20 tys.tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie audiobook.4.2.2. Wszystkie zaoferowane tytuły muszą być dostępne w języku polskim oraz mogąposiadać wersje w językach obcych.4.2.3. Czytanie udostępnionych publikacji nie może wymagać od czytelnika stałegopołączenia internetowego.4.2.4. Zdalny dostęp do publikacji elektronicznych w postaci e-book i audiobookpowinien być zapewniony przez odpowiednie, bezpłatne aplikacje dla urządzeńmobilnych pracujących pod kontrolą systemu Android oraz iOS, jak również musibyć zapewniona możliwość synchronizacji dla czytnika Kindle umożliwiającaczytanie udostępnionych e-booków na czytnikach Kindle.4.2.5. Dostęp do zaoferowanych publikacji elektronicznych powinien być możliwy dorealizowania zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych wszczególności na czytnikach INKBOOK, PocketBook oraz Amazon Kindle.4.2.6. Czytelnik Zamawiającego uzyska dostęp do wszystkich oferowanych publikacjielektronicznych po aktywacji kodu dostępowego wydanego przez Zamawiającegoz puli kodów przekazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, na minimumdwóch urządzeniach w tym 1 czytniku e-booków i jednym urządzeniu mobilnym.4.2.7. Zamawiający planuje zakup 12 000 kodów z dostawą realizowaną w kolejnychmiesiącach w ilościach określonych przez Zamawiającego, do wyczerpania liczbydostępnych kodów, nie dłużej jednak niż do 31.12.2024 r.4.2.8. Czytelnik Zamawiającego może aktywować otrzymany kod w przypisanym doniego okresie ważności, po aktywacji kod ma umożliwić dostęp do usługi przez30 dni.4.2.9. Czytelnik Zamawiającego powinien uzyskać dostęp do nielimitowanej liczbystron i publikacji elektronicznych z oferty Wykonawcy.4.2.10. Wszystkie udostępnione publikacje elektroniczne muszą być jednocześniedostępne dla nielimitowanej liczby czytelników Zamawiającego.4.2.11. Czytelnik Zamawiającego musi mieć możliwość uzyskania wielokrotnegodostępu do każdej z zaoferowanych publikacji.4.2.12. Zamawiający musi mieć bieżący dostęp do danych statystycznych dotyczącychwykorzystania kodów dostępowych w żądanym okresie, jak równieżudostępnianych czytelnikom Zamawiającego publikacji.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00281841/01 z dnia: 2024-04-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b60f4750-f37d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy
e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-b60f4750-f37d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetarg@mbp.lublin.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Po zmianie:
1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: KOM.341.1.2024
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz Nr postępowania: KOM.341.1.2024 zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień oraz zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetarg@mbp.lublin.pl (nie dotyczy składania ofert) – do wiadomości wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające awarię Platformy e-Zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich
kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra
po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik
zostanie zaokrąglony w górę.
Po zmianie:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra
po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik
zostanie zaokrąglony w górę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.2. Numer referencyjny Przed zmianą:

Po zmianie:
KOM.341.1.2024
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
[Numeracja zgodna z SWZ]
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi
zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków
dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje:
4.2.1. Wykonawca powinien posiadać w swojej ofercie co najmniej 40 tys. tytułów
literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book oraz co najmniej 20 tys.
tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie audiobook.
4.2.2. Wszystkie zaoferowane tytuły muszą być dostępne w języku polskim oraz mogą
posiadać wersje w językach obcych.
4.2.3. Czytanie udostępnionych publikacji nie może wymagać od czytelnika stałego
połączenia internetowego.
4.2.4. Zdalny dostęp do publikacji elektronicznych w postaci e-book i audiobook
powinien być zapewniony przez odpowiednie, bezpłatne aplikacje dla urządzeń
mobilnych pracujących pod kontrolą systemu Android oraz iOS, jak również musi
być zapewniona możliwość synchronizacji dla czytnika Kindle umożliwiająca
czytanie udostępnionych e-booków na czytnikach Kindle.
4.2.5. Dostęp do zaoferowanych publikacji elektronicznych powinien być możliwy do
realizowania zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych w
szczególności na czytnikach INKBOOK, PocketBook oraz Amazon Kindle.
4.2.6. Czytelnik Zamawiającego uzyska dostęp do wszystkich oferowanych publikacji
elektronicznych po aktywacji kodu dostępowego wydanego przez Zamawiającego
z puli kodów przekazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, na minimum
dwóch urządzeniach w tym 1 czytniku e-booków i jednym urządzeniu mobilnym.
4.2.7. Zamawiający planuje zakup 12 000 kodów z dostawą realizowaną w kolejnych
miesiącach w ilościach określonych przez Zamawiającego, do wyczerpania liczby
dostępnych kodów, nie dłużej jednak niż do 31.12.2024 r.
4.2.8. Czytelnik Zamawiającego może aktywować otrzymany kod w przypisanym do
niego okresie ważności, po aktywacji kod ma umożliwić dostęp do usługi przez
30 dni.
4.2.9. Czytelnik Zamawiającego powinien uzyskać dostęp do nielimitowanej liczby
stron i publikacji elektronicznych z oferty Wykonawcy.
4.2.10. Wszystkie udostępnione publikacje elektroniczne muszą być jednocześnie
dostępne dla nielimitowanej liczby czytelników Zamawiającego.
4.2.11. Czytelnik Zamawiającego musi mieć możliwość uzyskania wielokrotnego
dostępu do każdej z zaoferowanych publikacji.
4.2.12. Zamawiający musi mieć bieżący dostęp do danych statystycznych dotyczących
wykorzystania kodów dostępowych w żądanym okresie, jak również
udostępnianych czytelnikom Zamawiającego publikacji.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Wykonawca powinien posiadać w swojej ofercie co najmniej 40 tys. tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book oraz co najmniej 20 tys tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie audiobook.
2.2. Wszystkie zaoferowane tytuły muszą być dostępne w języku polskim oraz mogą posiadać wersje w językach obcych.
2.3. Czytanie udostępnionych publikacji nie może wymagać od czytelnika stałego połączenia internetowego.
2.4. Zdalny dostęp do publikacji elektronicznych w postaci e-book i audiobook
powinien być zapewniony przez odpowiednie, bezpłatne aplikacje dla urządzeń mobilnych pracujących pod kontrolą systemu Android oraz iOS, jak również musi być zapewniona możliwość synchronizacji dla czytnika Kindle umożliwiająca czytanie udostępnionych e-booków na czytnikach Kindle.
2.5. Dostęp do zaoferowanych publikacji elektronicznych powinien być możliwy do realizowania zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych w szczególności na czytnikach INKBOOK, PocketBook oraz Amazon Kindle.
2.6. Czytelnik Zamawiającego uzyska dostęp do wszystkich oferowanych publikacji elektronicznych po aktywacji kodu dostępowego wydanego przez Zamawiającego z puli kodów przekazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, na minimum dwóch urządzeniach w tym 1 czytniku e-booków i jednym urządzeniu mobilnym.
2.7. Zamawiający planuje zakup 12 000 kodów z dostawą realizowaną w kolejnych miesiącach w ilościach określonych przez Zamawiającego, do wyczerpania liczby dostępnych kodów, nie dłużej jednak niż do 31.12.2024 r.
2.8. Czytelnik Zamawiającego może aktywować otrzymany kod w przypisanym do niego okresie ważności, po aktywacji kod ma umożliwić dostęp do usługi przez 30 dni.
2.9. Czytelnik Zamawiającego powinien uzyskać dostęp do nielimitowanej liczby stron i publikacji elektronicznych z oferty Wykonawcy.
2.10. Wszystkie udostępnione publikacje elektroniczne muszą być jednocześnie dostępne dla nielimitowanej liczby czytelników Zamawiającego.
2.11. Czytelnik Zamawiającego musi mieć możliwość uzyskania wielokrotnego dostępu do każdej z zaoferowanych publikacji.
2.12. Zamawiający musi mieć bieżący dostęp do danych statystycznych dotyczących wykorzystania kodów dostępowych w żądanym okresie, jak również udostępnianych czytelnikom Zamawiającego publikacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
80
Po zmianie:
60,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
10
Po zmianie:
20,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
10
Po zmianie:
20,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1.1. Formularz ofertowy
1.2. Podmiotowe środki dowodowe, wykazujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2,w przypadku zajścia okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp.

2. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia wyczerpania liczby Kodów
określonej w § 5 ust. 6 umowy, nie dłużej jednak niż do 31.12.2024 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Podmiotowe środki dowodowe wykazujące przesłanki co do wystąpienia okoliczności zastosowania regulacji z art. 110 ust. 2 pzp
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)
oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
5.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w
zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5.2 Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Wzór oświadczenia do pkt. 5.1 i 5.2 stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
[Numeracja zgodna z SWZ]
8.1.2.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
8.1.2.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa
osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2.1.
8.1.2.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 8.1.2.1.
Po zmianie:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa
osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 1.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia:
1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (wg Załącznika nr 2 do
SWZ)
2. Podmiotowych środków dowodowych wykazujących przesłanki co do wystąpienia okoliczności zastosowania regulacji z art. 110 ust. 2 pzp
3. Oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia (wg Załącznika nr 1 do SWZ)
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 - 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Po zmianie:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia:
2.1. Oświadczenie wymagane w pkt 5.5) oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w pkt IX pkt 1.2 (o ile zachodzi taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
2.2. Dokumenty wymagane w pkt 5.11) ppkt 1 winien złożyć każdy wykonawca.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku
nr 3 do SWZ).
Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b60f4750-f37d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-16 10:00
Po zmianie:
2024-04-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-16 10:30
Po zmianie:
2024-04-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-15
Po zmianie:
2024-05-18
branża Poligrafia, Wydawnictwa, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia
podbranża bazy danych, czasopisma, książki, kalendarze
kody CPV 72320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin