Przetarg 8316078 - Dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i...

   
Analizuj Zamówienie 8316078 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-08-06
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi Numer
referencyjny: ZP/49/2021
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu;
1.1.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
1.2. Przedmiot zamówienia składa się z 23 Pakietów i Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety.
2. Nomenklatura – Wspólny słownik zamówień CPV:
33772000-2 jednorazowe wyroby papierowe
33770000-8 artykuły higieniczne z papieru
33771200-7 pieluszki dla NIEmowląt
Pakiet 1 Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 2 Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 3 Część nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 4 Część nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 5 Część nr 5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 6 Część nr 6 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 7 Część nr 7 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 8 Część nr 8 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 9 Część nr 9 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 10 Część nr 10 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 11 Część nr 11 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 12 Część nr 12 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 13 Część nr 13 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 14 Część nr 14 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 15 Część nr 15 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 16 Część nr 16 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 17 Część nr 17 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 18 Część nr 18 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 19 Część nr 19 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 20 Część nr 20 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 21 Część nr 21 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 22 Część nr 22 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
Pakiet 23 Część nr 23 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych dla pacjentów i personelu Szczegółowy opis, ilości i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „Formularz asortymentowo –ilościowo -cenowy”
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 166-434226 z dnia 2021-08-27:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 02/09/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 27/09/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 02/09/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 27/09/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 30/11/2021
Powinno być:
Data: 25/12/2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 187-486483 z dnia 2021-09-27:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 02/09/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 05/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 02/09/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 05/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 30/11/2021
Powinno być:
Data: 02/01/2022
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33770000, 33772000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin