Przetarg 10540149 - Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego,...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10540149 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-05-17
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.

1. Przedmiotem zamówien
ia jest demontaż istniejących kamer oraz instalacja nowych urządzeń w celu modernizacji punktów kamerowych Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego (MSMW), funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska. 2. Zadaniem Wykonawcy będzie: 1) pobranie kamer z magazynu Zamawiającego i ich zaprogramowanie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (m.in. zachowanie dotychczasowej adresacji IP, hasła itp.);2) demontaż istniejących i wyeksploatowanych kamer w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z tabelą nr 2; 3) przetestowanie zdemontowanych urządzeń, sporządzenie opinii technicznej dla każdej kamery oraz zdeponowanie urządzeń w magazynie Zamawiającego;4) instalacja i uruchomienie nowych urządzeń w miejsce zdemontowanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 2 SWZ.

BZP.271.11.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00340949/01 z dnia: 2024-05-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-28 09:00
Po zmianie:
2024-06-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-28 09:30
Po zmianie:
2024-06-03 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-26
Po zmianie:
2024-07-02



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00343891/01 z dnia: 2024-05-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę obejmującą instalację minimum 15 kamer PTZ w otwartej przestrzeni publicznej (rozumianej jako miejsca powszechnie dostępne, w których może się znaleźć każdy, np.: drogi, ulice, ciągi piesze, place miejskie, parki).
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców, który zrealizuje tą część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania opisanego doświadczenia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę obejmującą instalację minimum 15 kamer PTZ w otwartej przestrzeni publicznej (rozumianej jako miejsca powszechnie dostępne, w których może się znaleźć każdy, np.: drogi, ulice, ciągi piesze, place miejskie, parki).
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców, który zrealizuje tą część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania opisanego doświadczenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-03 09:00
Po zmianie:
2024-06-04 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-03 09:30
Po zmianie:
2024-06-04 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-02
Po zmianie:
2024-07-03
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 51314000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin