Przetarg 10535992 - Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10535992
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-05-16
przedmiot ogłoszenia
Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c

Przedmiotem zamówien
ia jest:Ochrona osób i mienia na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c.Usługa ochrony osób i mienia obejmuje poszczególne lokalizacje GDDKiA Oddział w Rzeszowie: A. Rzeszów, ul. Legionów 20,B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a,C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c.Zamówienie obejmuje świadczenie usług ochrony w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia znajdującego się na terenie obiektów w/w komórek organizacyjnych Oddziału. Przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Przez ochronę osób należy rozumieć działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przebywających na terenie ochranianego obiektu.

O/RZ.D-3.2421.12.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00338235/01 z dnia: 2024-05-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-28 11:00
Po zmianie:
2024-06-03 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-28 11:15
Po zmianie:
2024-06-03 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-26
Po zmianie:
2024-07-02



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00341684/01 z dnia: 2024-05-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.13. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny, ustawie Prawo zamówień publicznych, ustawie o ochronie osób i mienia.
2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. wykonywanie czynności związanych z ochroną osób i mienia. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostępniającego zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania odnośnych warunków udziału w postęp.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe wymagania dot. podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SWZ.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. 5. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt16.6. ppkt1) IDW;3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt 18.3. IDW;5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.16.6.ppkt 1) IDW; 6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa wart. 117ust. 4 ustawy Pzp; 7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 10.2.,11.8. i 13.3. IDW; 8)informację o odbyciu wizji lokalnej. 6. Termin realizacji zamówienia: 48 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usług. 7. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art.7ust.1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
8. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym przewidzianym w art. 275 pkt 1) w zw. z art. 359 pkt 2) ustawy Pzp. 9. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po: 1)odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub 2)sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Po zmianie:
1.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczeg. ustawie Kodeks cywilny, ustawie Prawo zamówień publicznych, ustawie o ochronie osób i mienia.
2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. wykonywanie czynności bezpośredniej ochrony osób i mienia przez pracowników ochrony pełniących służbę całodobowo przez 7 dni w tygodniu w systemie rotacyjnym w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w Szczeg. Opisie Przedmiotu Zamówienia. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeż. do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostępn. zasoby, na zasadach określ. w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykaz. spełniania odnośnych warunków udziału w postęp. 3.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewent. podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe wymagania dot. podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SWZ. 4.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznacz. terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. 5. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospod. lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodost. baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliw. dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubieg. się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępn. zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodost. i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdz. umocowanie do reprezent. Wykonawcy lub podmiotu udostępn. zasoby chyba, że umocowanie do reprezent. wynika z dokumentów, o których mowa w pkt16.6. ppkt1) IDW;3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdz. umocowanie do reprezent. wszystkich Wykonawców wspólnie ubieg. się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezent. Wykonawców w postępowaniu albo do reprezent. w postępowaniu i zawarcia umowy;4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględn. postanowień pkt 18.3. IDW;5) zobowiązania wymagane postanow. pkt 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępn. zasoby w celu potwierdz. spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.16.6.ppkt 1) IDW; 6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubieg. się o udzielenie zamówienia, o którym mowa wart. 117ust. 4 ustawy Pzp; 7) oświadczenie wymagane postanow. pkt 10.2.,11.8. i 13.3. IDW; 8)informację o odbyciu wizji lokalnej. 6. Termin realiz. zamówienia: 48 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usług. 7. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW z postępowania o udz. zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art.7ust.1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdz. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz. narodowego. 8. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadz. jest w trybie podstawowym przewidz. w art. 275 pkt 1) w zw. z art. 359 pkt 2) ustawy Pzp. 9.Zamawiający przewid. możliwość złożenia oferty po: 1)odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub 2)sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezb. do realiz. zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-03 11:00
Po zmianie:
2024-06-05 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-03 11:15
Po zmianie:
2024-06-05 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-02
Po zmianie:
2024-07-04
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE 1.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczeg. ustawie Kodeks cywilny, ustawie Prawo zamówień publicznych, ustawie o ochronie osób i mienia.
2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. wykonywanie czynności bezpośredniej ochrony osób i mienia przez pracowników ochrony pełniących służbę całodobowo przez 7 dni w tygodniu w systemie rotacyjnym w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w Szczeg. Opisie Przedmiotu Zamówienia. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeż. do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostępn. zasoby, na zasadach określ. w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykaz. spełniania odnośnych warunków udziału w postęp. 3.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewent. podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe wymagania dot. podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SWZ. 4.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznacz. terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. 5. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospod. lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodost. baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliw. dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubieg. się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępn. zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodost. i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdz. umocowanie do reprezent. Wykonawcy lub podmiotu udostępn. zasoby chyba, że umocowanie do reprezent. wynika z dokumentów, o których mowa w pkt16.6. ppkt1) IDW;3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdz. umocowanie do reprezent. wszystkich Wykonawców wspólnie ubieg. się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezent. Wykonawców w postępowaniu albo do reprezent. w postępowaniu i zawarcia umowy;4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględn. postanowień pkt 18.3. IDW;5) zobowiązania wymagane postanow. pkt 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępn. zasoby w celu potwierdz. spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.16.6.ppkt 1) IDW; 6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubieg. się o udzielenie zamówienia, o którym mowa wart. 117ust. 4 ustawy Pzp; 7) oświadczenie wymagane postanow. pkt 10.2.,11.8. i 13.3. IDW; 8)informację o odbyciu wizji lokalnej. 6. Termin realiz. zamówienia: 48 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usług. 7. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW z postępowania o udz. zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art.7ust.1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdz. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz. narodowego. 8. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadz. jest w trybie podstawowym przewidz. w art. 275 pkt 1) w zw. z art. 359 pkt 2) ustawy Pzp. 9.Zamawiający przewid. możliwość złożenia oferty po: 1)odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub 2)sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezb. do realiz. zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79710000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin