Przetarg 10330456 - Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym...

   
Analizuj Zamówienie 10330456
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-18
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlano – instalacyjnych związanych z przebudową
dróg gminnych okalających płytę Starego Rynku od strony wschodniej i południowej wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi. Wykonawca dokonując wyceny ofertowej musi bezwzględnie uwzględnić zawarte poniżej informacje:1) W ramach uszczegółowienia przedmiotu zamówienia, o którym jest mowa poniżej (punkt 4.2. swz) Zamawiający załącza kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia budowlanego pod nazwą „Przebudowa układu drogowego wraz z miejscami parkingowymi, chodnikami oraz placem Starego Rynku, montaż obiektów małej architektury w miejscu publicznym w tym toaletą publiczna, fontanną posadzkową wraz z infrastrukturą towarzyszącą – dz. nr ew 25/5; 26/4; obszar P-13” - nie mniej zakres przedmiotowego postępowania w ramach tej dokumentacji obejmuje tylko realizację zakresu określonego jako:a) Zakres II – droga południowa,b) Zakres III – droga wschodnia.Celem załączenia kompletnej dokumentacji całego zamierzenia budowlanego jest tylko pokazanie złożoności przedsięwzięcia. Ponadto w chwili obecnej prowadzone są wielobranżowe roboty budowlano – instalacyjne zdefiniowane w ramach w/w dokumentacji jako zakres I – Stary Rynek. Wizualne rozgraniczenie zakresów realizacji prac (łącznie pięć) w ramach w/w dokumentacji zawiera np. rysunek Z00 projektu technicznego. Wykonawca dokonuje wyceny w ramach w/w dokumentacji tylko zakresów II oraz III przedsięwzięcia z uwzględnieniem wyłączenia z realizacji w ramach przedmiotowego postępowania poniższych elementów:a) budowy sieci wodociągowej, przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej - ujętych w zakresie II (ulica południowa),b) budowy przyłącza wodociągowego - ujętego w zakresie III (ulica wschodnia).Realizacja zakresów II oraz III będzie się terminowo pokrywać z realizacją i zakończeniem realizacji zakresu I przedsięwzięcia. 2) W ramach przedmiotowego postępowania będzie również – jako dopełnienie realizacji zakresu opisanego powyżej (punkt 1) - budowa trzech wpustów ulicznych, które będą zlokalizowane w ulicy Sobieskiego wraz z budową przykanalików do istniejącego w ulicy kanalizacji deszczowej. Prace będą realizowane w ramach dodatkowej dokumentacji technicznej, która stanowi (zgodnie z punktem 4.2 swz) uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia.3) Warstwę wierzchnią jezdni ulic południowej oraz wschodniej stanowić będzie kostka granitowa 8/11 cm, który Zamawiający przekaże Wykonawcy na etapie realizacji prac brukarskich jako materiał powierzony do wbudowania. Stąd też Wykonawca dokonując kalkulacji ceny ofertowej nie powinien w tej wycenie uwzględniać kosztów zakupu tego materiału a tylko inne elementy niezbędne do wykonania warstwy wierzchniej wynikające ze stosownych pozycji katalogowych i opisane w dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem iż w cenie ofertowej Wykonawca winien uwzględnić tylko koszt załadunku i transportu materiału z oddalonego od miejsca wbudowania placu składowego (odległość do 3 km). Kostka granitowa 8/11 cm stanowi materiał z odzysku – jest oczyszczona i gotowa do wbudowania.4) W ramach prac rozbiórkowych podbudowy istniejących nawierzchni ulic południowej i wschodniej Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania (z uwzględnieniem transportu do miejsca składowania – odległość do 5 km) odzyskanego - celem wykorzystania w przyszłości – kamienia polnego/bruku. Istnienie takiej formy podbudowy zostało ujawnione na etapie prowadzonych w chwili obecnej prac w ramach zakresu I.5) W cenie ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia kosztu badań archeologicznych na obszarze prowadzenia prac na głębokości do rzędnej projektowanej.6) W cenie ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia kosztu wykonania oznakowania pionowego i poziomego oraz wprowadzenia stałej organizacji ruchu w zakresie wynikającym opisu przedmiotu zamówienia. 7) W cenie ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia kosztu wykonania i montażu tablicy informacyjnej według wytycznych zawartych w uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do swz).8) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek.9) Wymagania w zakresie elektromobilności:Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami w zakresie elektromobilności:a) zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z późn. zm.) Zamawiający zleci wykonywanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Wykonawcy, którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia publicznego wynosić będzie co najmniej 10%, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym;b) przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, o których mowa w pkt 1) należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk) zgodnie z zasadami określonymi w art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Zgodnie z tym przepisem wskaźnik poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wskaźnik 0,5 i powyżej w górę;c) przez pojazdy elektryczne, o których mowa w pkt 1) rozumie się pojazdy samochodowed) w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania;e) przez pojazdy napędzane gazem ziemnym, o których mowa w pkt 1) rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym pochodzący z biometanu oraz posiadający:• silnik jednopaliwowy albo• silnik dwupaliwowy typu 1A, który pracuje w części gorącej cyklu testu dynamicznego ze średnim wskaźnikiem zużycia gazu nie niższym niż 90% oraz który na biegu jałowym nie zużywa wyłącznie oleju napędowego i nie posiada trybu pracy silnika zasilanego wyłącznie olejem napędowym w innym trybie pracy pojazdu niż serwisowy lub awaryjny występującym w fabrycznej instalacji gazowej, z którą homologowany jest pojazd albo, w przypadku silnika o zapłonie iskrowym, który posiada awaryjny zbiornik benzyny silnikowej o pojemności nie większej niż 15 litrów.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar). Wykonawca przygotowując ofertę winien analizować opis przedmiotu zamówienia, zapisy swz oraz dokumentacji projektowej i załączonych do niej dokumentów.4.6. Gwarancja.a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert (Rozdział 17 SWZ).b) Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca maksymalnie wydłuży okres gwarancji o 12 miesięcy (łączny okres gwarancji: podstawowy wydłużony nie może być dłuższy niż 72 miesiące). Oferta Wykonawcy który zaproponuje okres wydłużenia gwarancji o więcej niż 12 miesięcy zostanie odrzucona.4.7. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych we wzorze umowy.

RZP.271.5.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00264692/01 z dnia: 2024-03-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (a w przypadku, jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej – równowartość 1.000.000,00 zł wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji).
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie realizacje (zamówienia) o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto każda, porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie nawierzchni: drogi, skweru, placu, ciągu pieszojezdnego lub parkingu, wykonanej z płyt i/lub kamienia naturalnego/betonowego wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej liniowej, z zastrzeżeniem iż co najmniej jedna realizacja (zamówienie) winna zawierać realizację utwardzenia z wykorzystaniem min. kamienia naturalnego na wartość robót nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji minimum:
- jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
- jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych:
- jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacje wod-kan, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
- jedną osobę posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyciem po ukończeniu tych studiów co najmniej 24-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie nadzoru i/lub prowadzenia prac archeologicznych.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).

6.1. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy pzp).
6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
6.3. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 8 SWZ.
Po zmianie:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (a w przypadku, jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej – równowartość 1.000.000,00 zł wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji).
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składa-nia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie realizacje (zamówienia) o łącznej wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto, porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie nawierzch-ni: drogi, skweru, placu, ciągu pieszojezdnego lub parkingu, wykonanej z płyt i/lub kamienia na-turalnego/betonowego wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej liniowej, z zastrze-żeniem, iż co najmniej jedna realizacja (zamówienie) winna zawierać realizację utwardzenia z wykorzystaniem min. kamienia naturalnego na wartość robót nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji minimum:
- jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
- jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych:
- jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacje wod-kan, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
- jedną osobę posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyciem po ukończeniu tych studiów co najmniej 24-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie nadzoru i/lub prowadzenia prac archeologicznych.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).

6.1. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy pzp).
6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
6.3. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 8 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-04 09:00
Po zmianie:
2024-04-05 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-04 12:00
Po zmianie:
2024-04-05 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-03
Po zmianie:
2024-05-04
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego, sprzęt drogowy
kody CPV 34992200, 45000000, 45100000, 45110000, 45111220, 45231300, 45233120, 45233220, 45233253, 45310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin